برگزاری جشنواره قصه‌گویی به همت شهرداری تیران

شهردار تیران گفت: افراد علاقه‌مند به شرکت در جشنواره قصه‌گویی با پیش‌بینی یک قصه کوتاه از زندگی خود، مسائل شهر یا تمام کتاب‌هایی که تاکنون مطالعه کرده‌اند، در فضایی مناسب اقدام به قصه‌گویی می‌کنند.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شهرداری تیران جشنواره قصه‌گویی ویژه کلیه گروه‌های سنی بالای ۱۲ سال را برگزار می‌کند.

وی افزود: علاوه بر کودکان و نوجوانان، افراد کهنسال نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و از خاطرات قدیمی خود بگویند.

شهردار تیران با بیان اینکه نوع بیان و خلاقیت در قصه‌گویی از مؤلفه‌های ارزیابی در این جشنواره است، خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در جشنواره قصه‌گویی با پیش‌بینی یک قصه کوتاه از زندگی خود، مسائل شهر یا تمام کتاب‌هایی که تاکنون مطالعه کرده‌اند، در فضایی مناسب اقدام به قصه‌گویی می‌کنند.

حجتی با بیان اینکه این جشنواره چهاردهم شهریورماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: به نفرات برتر هدایایی اهدا و آثار برتر به مرحله استانی و ملی بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی ارسال و در برنامه‌های محلی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری تیران در دوره ششم با نگاه جامع به آینده شهر، نیازهای نوجوانان و کودکان را در نظر گرفته و برای این قشر برنامه‌ریزی کرده است. تأمین نیازهای زیرساختی و فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان از اقدامات مؤثر در این عرصه است.

شهردار تیران با بیان اینکه ظرفیت خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان وجود دارد که با هم‌افزایی میان‌بخشی قادر به تأمین نیازهای شهر خواهد بود، گفت: در تبلیغات شهری به موضوع کودکان و نوجوانان توجه و فرهنگ‌سازی برای توجه به نیازها و شرایط این دوران انجام می‌شود.

کد خبر 602213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.