خراسان جنوبی فردا میزبان معاون اول رئیس جمهور است

استاندار خراسان جنوبی از سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان جهت حضور در اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد قناعت، شنبه شب_ دوازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران درباره اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس اظهار کرد: در شهریور ماه سال ۴۷ و بعد از زلزله فردوس رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان طلبه‌ای ۲۹ ساله همراه دوستان خود برای تسکین آلام زلزله‌زدگان در این شهر حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ حضور رهبر معظم انقلاب در فردوس مبدأ فعالیت‌های گروه‌های جهادی است، گفت: ترویج فرهنگ امداد رسانی از جمله اهداف برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به فشارهای اقتصادی آمریکا، اروپا و سلطنت طلب‌ها بر ملت ایران حرکت‌های جهادی برای حل مشکلات مردم ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه با حرکت‌های روزمره اداری امکان حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد، افزود: ما برای باز کردن گره‌ها نیاز به حرکت‌های خودجوش جهادی داریم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برای برگزاری این اجلاسیه ستادی در خراسان و شهرستان فردوس تشکیل شد که تاکنون ۵۰ جلسه برگزار کرده است.

قناعت با بیان اینکه معاون اول رئیس‌جمهور فردا مهمان اجلاسیه جهادگران فردوس خواهند بود، گفت: کتاب خاطرات مقام معظم رهبری از ایام حضور در فردوس نیز فردا رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شهریور تاکنون ۹۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی حضور یافته‌اند و در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: باور ما بر این است که اجلاسیه فردوس در تعمیق روحیه جهادی بین مدیران و مسئولان نیز تأثیر خواهد گذاشت.

قناعت با بیان اینکه در هفته دولت ۱۵ پروژه شاخص در فردوس افتتاح شده است، اظهار کرد: نمونه این پروژه‌ها افتتاح واحد فرآوری کانسنگ مس با اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر است.

وی گفت: امروزه کشور ما بیش از هر زمان نیازمند روحیه جهادی و ایثار همراه با کار کارشناسی و تخصصی قوی است.

کد خبر 602136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.