تبلت‌های جدید سری P11 لنوو معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت‌های جدید سری P11 لنوو با اندروید 12L و تراشه‌های مدیاتک معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو تبلت‌های جدید خود به نام Tab P11 و Tab P11 Pro را در رویداد 2022IFA به صورت رسمی رونمایی کرد. بعضی از مشخصات این محصولات نسبت به نسل قبلی بهینه‌تر شده است. مدل پایه تبلت‌های جدید این شرکت از تراشه Helio G99 مدیاتک بهره می‌برد؛ در حالی که مدل پرو با تراشه Komanio 1300T که قدرت پردازش بیشتری دارد، عرضه می‌شود. نمایشگرهای مورد استفاده در این دو مدل نیز با یکدیگر متفاوت است، نسخه پایه از صفحه‌نمایش ۱۱.۵ اینچی LCD با وضوح 2K بهره می‌برد و مدل پرو به نمایشگر ۱۱.۲ اینچی OLED با کیفیت 2.5K مجهز شده است و از فناوری HDR10 Plus پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو Tab P11 Pro و P11 در چند پیکربندی عرضه می‌شوند. Tab P11 استاندارد در دو مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‎سازی داخلی و چهار گیگابایت حافظه رم یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و شش گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسد. از طرفی دیگر، مدل پایه Tab P11 Pro با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت عرضه خواهد شد و بهترین پیکربندی آن از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و هشت گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

هر دو دستگاه ذکر شده از صفحه‌کلید جانبی و قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌ها نیز اندروید 12L است و به روزرسانی‌های جدید را تا اندروید ۱۴ دریافت خواهد کرد. تبلت‌های لنوو Tab P11 و Tab P11 Pro در حال حاضر فقط برای بازار اروپا در دسترس قرار دارند و عرضه آن‌ها از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد. مدل پرو آن در ماه سپتامبر با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش خواهد رسید، مدل پایه این محصول نیز از ماه نوامبر با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 602111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.