فعالیت‌های شرکت توسعه سپاهان در حوزه بازی‌های مفرح و سالم آغاز شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای اکوسیستم بازی و تفریح در این کلان‌شهر، فعالیت کافه بازی اصفهان با همکاری این شرکت آغاز شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عقد قرارداد شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با کافه بازی اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه خلاقیت یکی از رویکردهای مهم این شرکت در توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری است، سعی داریم در حوزه سرمایه‌گذاری، علاوه بر جذب سرمایه به ایده‌های خلاقانه، حضور پررنگ جوانان و البته مورد قبول واقع شدن موضوع سرمایه‌گذاری نزد شهروندان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارتقای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در موضوع فرهنگ ایرانی-اسلامی و همزمان با موضوعات مختلف در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: توجه به دغدغه‌های مختلف در حوزه تفریح و سرگرمی از جمله موارد مد نظر در این زمینه به شمار می‌آید و ترویج فرهنگ بازی‌های سالم ایرانی-اسلامی نیز مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا، این شرکت، فعالیت خود را با مجموعه کافه بازی اصفهان، از مجموعه‌های فعال در این اکوسیستم، آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کافه بازی اصفهان نخستین اکوسیستم کارآفرینی بازی‌های رومیزی کشور را به‌منظور مشاوره و کمک به تأسیس کافه‌بازی‌ها و فروشگاه‌های مرتبط به بازی افتتاح کرده است، اضافه کرد: این مجموعه خلاق توانسته است با تلاش مداوم از خردادماه ۱۴۰۱ به ظرفیت بزرگی به منظور رشد صنعت بازی و تفریح سالم در کشور تبدیل شود.

ساکت با اشاره به خدمات مجموعه کافه بازی اصفهان، افزود: استقرار بیش از ۲۵۰ عنوان بازی به‌منظور تفریح و سرگرمی، ۲۰۰ عنوان بازی جهت فروش، ارائه خدمات همزمان به بیش از ۸۵ نفر و تدارک لیست پذیرایی کامل در سبک کافه در کنار بازی‌ها از جمله ویژگی‌های حائز اهمیت این مجموعه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت‌های تخصصی در حوزه بازی به‌دلیل شعار سال، تاکید کرد: با توجه به این شعار، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان سعی بر انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با مجموعه‌هایی دارد که از ظرفیت‌های شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان بهره برده‌اند.

ساکت ادامه داد: در همین راستا یکی از اقدامات مؤثر کافه‌بازی اصفهان همکاری با شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌ها برای تبادل و ارتقای ایده‌ها و خلاقیت‌های حوزه بازی و سرگرمی است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 602059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.