لزوم بهره‌برداری از فیبرنوری در کیار

رئیس شورای اسلامی شهرستان کیار گفت: با توجه به اینکه مردم ناغان در دهستان مشایخ از نعمت اینترنت محروم هستند و تحصیل دانش‌آموزان تحت‌الشعاع قرار گرفته، بهره‌برداری از فیبرنوری این منطقه به خصوص روستاهای گل‌سفید، جوزستان و برنجگان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر هادی‌پور امروز _شنبه دوازدهم شهریورماه_ در نشست شورای استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مشکل تلفن ثابت در روستای دزک به ویژه ۳۰ واحد مسکن مهر این روستا و مشکل اینترنت در روستاهای سرتشنیز و موسی‌آباد باید پیگیری شود.

وی با اشاره به مشکل آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستای سلم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تپه‌ای باستانی در مرکز این روستا قرار دارد و ۷۰ خانوار با مشکل مواجه شدند، رسیدگی به مشکل مردم این منطقه ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کیار اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم ناغان در مشایخ از نعمت اینترنت محروم هستند و تحصیل دانش‌آموزان تحت‌الشعاع قرار گرفته، لذا بهره‌برداری از فیبرنوری این منطقه به خصوص روستاهای گل‌سفید، جوزستان و برنجگان ضروری است.

وی مشکل نبود دریافت تلفن ثابت در شهر دستنا به علت نبودن پست خالی و دریافت هزینه کابل از مردم، نبود آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستای حاجی‌آباد و قلعه ممکا و جعفرآباد بخش مرکزی شهرستان کیار و گردنه باجگیران و پوراز بخش ناغان، لزوم ارتقای سایت روستاهای دهستان ناغان، مسیر چهراز تا چهارطاق و روستای زوردگان بخش مرکزی با عنایت به افزایش جمعیت و مهاجرپذیری و افزایش جمعیت به دو یا سه هزار خانوار در تابستان را مطرح و رسیدگی به این مشکلات را درخواست کرد.

کد خبر 601990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.