تداوم خدمت‌رسانی سازمان پسماند تهران به ۶ بیمارستان همدان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تمدید یک هفته‌ای خدمت‌رسانی و حضور اکیپ‌های اعزامی به شهر همدان به‌منظور آب‌رسانی به بیمارستان‌های بزرگ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی اظهار کرد: طبق دستور معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، چهار دستگاه تانکر آب شامل دو دستگاه ۱۸ هزار لیتری و دو دستگاه ۱۲ هزار لیتری از دوم شهریورماه به شهر همدان اعزام شد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی ۱۰ روزه اکیپ‌های اعزامی پسماند در شهر همدان، افزود: این اکیپ‌ها، آب را در سطح شهر بارگیری و میان مردم توزیع می‌کردند، اما پس از گذشت چند روز مأموریت تغییر پیدا کرد، چراکه مقرر شد آب‌رسانی به بیمارستان‌های بزرگ انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: در نهایت دستور داده شد که آب‌رسانی به ۶ بیمارستان بزرگ همدان توسط سازمان پسماند شهرداری تهران صورت گیرد.

وی درباره اقدام دیگر سازمان پسماند به جز آب‌رسانی به بیمارستان‌ها، گفت: در یک مرحله، تصفیه‌خانه بیمارستان‌ها تخلیه و شست‌وشو و سپس از امکانات خودرو جنتکس لجن‌کش استفاده شد تا کف مخزن لایروبی شود؛ پس از این اقدام شست‌وشو، گندزدایی و ضدعفونی انجام شد تا آب بیمارستان تأمین شود.

عزیزی گفت: روز گذشته _جمعه یازدهم شهریورماه_ به سازمان پسماند اعلام شد که ارائه خدمات به مدت هفت روز تمدید شده است و نیروها باید تا یک هفته دیگر در شهر همدان حضور داشته باشند.

کد خبر 601988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.