رشد ۲۸ درصدی اخبار مدیریت شهری اصفهان در جراید و خبرگزاری‌ها

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: بررسی عملکرد خبری معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اصفهان در ماه‌های تیر و مرداد سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۲۸ درصدی تعداد اخبار در مردادماه نسبت به تیرماه دارد.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملکرد معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اصفهان در ماه‌های تیر و مرداد سال ۱۴۰۱ در قالب اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و جراید، از سوی اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان ارزیابی و ارائه شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارش در مردادماه سال جاری میان سازمان‌ها، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با ۱۵۶ خبر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۵ خبر و سازمان پارک‌ها و فضای سبز با ۹۱ خبر جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: میان معاونت‌ها نیز معاونت شهرسازی و معماری با ۱۲۹ خبر، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با ۱۲۲ خبر و معاونت محیط زیست و خدمات شهری با ۱۰۰ خبر در جایگاه اول تا سوم قرار گرفت.

وی، مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان را نیز مشمول این ارزیابی دانست و گفت: مناطق پنج، ۹ و سه شهرداری با تعداد ۴۰، ۳۷ و ۳۶ به ترتیب، سه جایگاه نخست را میان مناطق به خود اختصاص داده‌ است.

مردانی با اشاره به آمار اخبار منتشر شده از سوی بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان در دو ماه اخیر، گفت: تعداد کل اخبار منتشر شده در جراید و خبرگزاری‌ها در تیرماه، ۱۳۶۴ و در مردادماه ۱۷۴۹ خبر بوده است که نشان دهنده رشد بیش از ۲۸ درصدی تعداد اخبار مردادماه نسبت به تیرماه ۱۴۰۱ است.

کد خبر 601974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.