۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
آخرین وضعیت پارک مشاهیر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد درخصوص آخرین وضعیت پارک مشاهیر، گفت: جدول‌گذاری این پارک برای نصب سردیس‌ها با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه پارک مشاهیر خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع در مرحله اجرا قرار دارد که با کار شبانه‌روزی پیمانکار و وجود مهندسان مجرب، بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از نصب طاق نصرت این طرح خبر داد و افزود: برای انتخاب پیمانکار طرح، مناقصه برگزار و با اتمام جاگذاری، سنگ‌فرش پایه‌ها و سردیس‌ها نصب می‌شود.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: چهار میلیارد تومان هزینه برای سنگ‌فرش پارک مشاهیر انجام شده است، به علاوه سردیس‌های رضا سقایی، دکتر زرین‌کوب، پروفسور سکندر امان‌الهی، علی‌محمد ساکی، قدم‌خیر قلاوند، و تعداد دیگری سردیس برای این بوستان در نظر گرفته شده است که در زمان مناسب نصب خواهد شد.

فتوحی از نصب سردیس‌های جدید در پارک مشاهیر خبر داد و گفت: پایه‌هایی برای سردیس‌های جدید در نظرخواهیم گرفت تا در آینده به این تعداد اضافه شود.

وی با اشاره به تداوم عملیات ساماندهی بوستان طبیعت شهر، تصریح کرد: عملیات خاک‌ریزی میدان و بلوار باستان، راه‌اندازی چاه و الکتروپمپ پارک شاپوری، عملیات آبیاری درختان پادگان ۰۷، عملیات کاشت درختچه زینتی لگستروم ابلق در بلوار علوی حد فاصل میدان امام (ره) تا مسجد علوی انجام شده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری تپه شهدای خرم‌آباد توسط پیمانکار ناحیه مربوطه در حال انجام است، اظهار کرد: لوله‌گذاری پارک شاپوری، گل‌کاری بلوار علوی و اتمام عملیات تسطیح و خاک‌ریزی جلوی رستوران شهربازی کیو از دیگر اقدامات در حال انجام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری است.

به گزارش ایمنا، کوهستانی بودن خرم‌آباد موجب شده تا این شهر از نظر سرانه فضای سبز با میانگین کشوری فاصله زیادی داشته باشد، به همین دلیل تنها اقدام قابل انجام ایجاد فضای سبز در محله‌های جدید است.

کد خبر 601935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.