بازگشایی خیابان توحید تا ۱۵ شهریورماه

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا پانزدهم شهریورماه سطح خیابان توحید برای تردد خودروها بازگشایی خواهد شد، گفت: حدود سه ماه پس از بازگشایی سطح پارکینگ برای تردد خودروها، نازک‌کاری این پروژه انجام و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث پارکینگ زیرسطحی توحید بر اساس سیاست‌های کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در نظر گرفته شده است و از سال‌های گذشته جزو اولویت‌های این حوزه در منطقه پنج بوده است.

وی ادامه داد: پارکینگ زیرسطحی توحید به غیر از فضای پارک دوچرخه و موتور سیکلت، ظرفیت پارک ۳۷۰ خودرو را دارد که دو رمپ ورودی و دو رمپ خروجی برای خودروها و دسترسی‌های عمودی برای خروج شهروندان را نیز شامل می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی توحید بیش از ۱۲ هزار مترمربع زیربنا دارد، خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و تا پانزدهم شهریورماه سطح خیابان توحید برای تردد خودروها بازگشایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: حدود سه ماه پس از بازگشایی سطح پارکینگ برای تردد خودروها، نازک‌کاری این پروژه انجام و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

رضایی تاکید کرد: با توجه به وجود مراکز متعدد تجاری، درمانی و فرهنگی و حضور شهروندان در حاشیه زاینده‌رود، امیدواریم بتوانیم با تکمیل و بهره‌برداری از پارکینگ توحید، ترافیک خیابان‌های توحید شمالی و جنوبی و خیابان‌های نظر شرقی و میانی را کنترل کنیم.

کد خبر 601934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.