کتاب «شادی» منتشر شد

کتاب «شادی» اثر عیسی کشوری توسط انتشارات تیرگان منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی انتشارات تیرگان کتاب «شادی» سی‌وهفتمین اثر عیسی کشوری به‌تازگی توسط انتشارات تیرگان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده این کتاب تا کلاس پنجم ابتدایی حافظ قرآن و دیوان حافظ بود و تا پایان دوره دبیرستان سه کتاب از او منتشر شد که دو کتاب او به نام‌های «هاوکینگ خدا و بهشت» و «لطایف القضا» پرفروش‌ترین کتاب‌های سال بودند.

این نویسنده در کتاب «شادی»، به بحث شادی از دید اندیشمندان بزرگ دنیا پرداخته است، موضوع شادی برای مؤلف از این نظر اهمیت دارد که شادی هدف زندگی است و او به تفصیل به این موضوعات پرداخته است که شادی چیست؟ در چه چیزها یا انجام چه اموری است؟ و چگونه می‌توان شادمانه زیست از نظر مؤلف شرط ضروری برای توسعه هر کشوری وجود شادی در آن کشور است و خروجی مردمان افسرده و گریان جز جرم و جنایت و عاقبت آنان جز زندان و بیمارستان نخواهد بود.

این نویسنده بهترین سیاست را برای هر دولتی سیاست شادکامی می‌داند و توصیه می‌کند همه افراد که شاد بودن برای آنان مهم است باید این کتاب را مطالعه کنند.

کتاب «شادی» هم‌اکنون توسط چند تن از مترجمان خارجی به زبان‌های انگلیسی و روسی ترجمه می‌شود.

کد خبر 601931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    كتاب شادى تاليف دكتر عيسى كشورى را خواندم به نظرم هر كسى كه بدنبال شاد بودن است و ميخواهد از غم رها شود بايد اين كتاب را بخواند