کمربندی شمالی بروجن هنوز تکمیل نشده است

شهردار بروجن گفت: کمربندی شمالی بروجن هنوز کامل نشده است؛ حدود ۱۵ میلیارد تومان به صورت اوراق خزانه سه ساله برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است که چندان جوابگو نیست.

حمزه علی‌ولیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گشایش تقاطع غیرهمسطح ۲۰ بهمن، اظهار کرد: اعتبار پل دسترسی به بیمارستان بروجن ۳۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اما در حال حاضر بیشتر از ۶۰ میلیارد تومان محاسبه شده است، عملیات اجرایی این پروژه کمتر از ۱۵ ماه به طول انجامید و به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان هزینه مسیر دسترسی به بیمارستان حضرت ولیعصر (ع) است، افزود: حدود ۱۵ میلیارد تومان به صورت اوراق خزانه سه ساله برای این پروژه در نظر گرفته شده است که این رقم چندان جوابگو نیست.

شهردار بروجن خاطرنشان کرد: هنوز مطالبه پیمانکار پرداخت نشده است و امید می‌رود با تخصیص اعتباری که در سفر رئیس‌جمهور تخصیص داده شده است، مطالبات پیمانکار پرداخت و عملیات اجرایی ساخت پل به اتمام برسد.

شهردار بروجن تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار خودرو در طول روز در این مسیر ترانزیتی تردد دارد و به دلیل اینکه کمربندی شمالی بروجن هنوز تکمیل نشده، تمام معابر شهری دچار آسیب جدی شده است که شاهد وارد آمدن خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های شهری هستیم.

علی‌ولیان تاکید کرد: قرار بود ۴۰۰ تن قیر با پیگیری‌های نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی به راهداری داده شود، اما هنوز جوابی گرفته نشده و لازم است هرچه سریع‌تر این قیر در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا معابر تعمیر شود.

کد خبر 601922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.