احداث و تجهیز کامل پارکینگ‌های جدید دوچرخه در بخارست

دوچرخه‌سواران بخارست، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر رومانی به زودی قادر خواهند بود دوچرخه‌های خود را در پارکینگ‌های مجهز به دوربین‌های مداربسته نگهداری کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گرایش مردم پایتخت رومانی به تردد سبز به‌ویژه بهره‌گیری از دوچرخه‌ها به طور قابل‌توجهی در حال افزایش است و همین امر، مدیران را به اعمال اقداماتی برای افزایش امنیت دوچرخه‌ها سوق داده است. برنامه‌ریزان در آغاز هفته گذشته از یک پارکینگ جدید مخصوص دوچرخه در مرکز شهر رونمایی کردند و مدعی شدند که به زودی چهار پارکینگ مشابه در سراسر پایتخت رومانی احداث خواهد شد تا فضایی امن برای نگهداری این وسایل نقلیه پاک به وجود بیاید. شهروندان پایتخت رومانی به ازای پرداخت تنها ۲۰ یورو قادر خواهند بود از اشتراک یک ساله برای استفاده از پارکینگ‌های جدید بهره‌مند شوند.

احداث و تجهیز کامل پارکینگ‌های جدید دوچرخه در بخارست

جالب است بدانید که پارکینگ‌های جدید دوچرخه در نزدیکی ایستگاه‌های متروی شهری احداث خواهد شد و در نتیجه، شهروندانی که تا پیش از این به علت دوری از ایستگاه‌های قطار شهری قادر به تردد از طریق آن‌ها نبوده‌اند، از این پس خواهند توانست به وسیله دوچرخه‌ها خود را به این ایستگاه‌ها برسانند و به عبور و مرور به وسیله آن‌ها بپردازند.

هر پارکینگ از ظرفیت نگهداری همزمان ۲۵ دوچرخه برخوردار خواهد بود و تنها کسانی می‌توانند از خدمات این مکان‌های عمومی بهره‌مند شوند که به ازای پرداخت ۲۰ یورو برای دریافت اشتراک یک‌ساله اقدام کنند. تمام پارکینگ‌های جدید به دوربین مداربسته مجهز خواهد بود، ضمن این‌که افراد تنها با نشان دادن کارت اشتراک خود می‌توانند به آن‌ها وارد شوند و دوچرخه‌ها را پارک یا خارج کنند.

علاوه بر این، پارکینگ‌هایی در مناطق مسکونی مختلف احداث خواهد شد و در نتیجه، نه‌تنها ساکنان قادر به بهره‌برداری از پارکینگ محل سکونت خود خواهند بود بلکه این قابلیت، به امنیت دوچرخه‌ها و ساکنان اطراف کمک زیادی خواهد کرد.

مدیران بخارست از گسترش پارکینگ‌های جدید دوچرخه در سراسر شهر خبر داده و مدعی شده‌اند به‌زودی بر اساس میزان نیاز هر منطقه، مردم را از پارکینگ‌های بسیاری در پایتخت رومانی بهره‌مند خواهند کرد.

احداث و تجهیز کامل پارکینگ‌های جدید دوچرخه در بخارست

کد خبر 601896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.