توضیح جالب کلوپ بابت جذب ستاره یوونتوس!

یورگن کلوپ می‌گوید، پس از اینکه لیورپول «آرتور ملو» را به‌طورقرضی از یوونتوس به خدمت گرفت، واقعا خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن‌کلوپ درباره ورود «آرتور ملو» ملی‌پوش برزیلی صحبت کرد که در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی با لیورپول، قرارداد امضا کرد؛ زیرا قرمزها به دنبال کاهش بحران مصدومیت در هافبک خود بودند.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه پیش از بازی لیگ برتر با اورتون گفت: «واقعاً از این انتقال خوشحالم. او چه چیزی می‌آورد؟ او فوتبالیست خوبی است، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم در این مورد توافق داشته باشیم. او قبلاً یک حرفه بسیار هیجان‌انگیز داشت و هنوز خیلی جوان است. او در بهترین سن برای یک فوتبالیست است. او به بازی ریتم می‌دهد و واقعاً پاسور خوبی است، حرکات خوبی با توپ دارد، می‌تواند ریتم را تنظیم کند که بسیار مهم است. در مناطق تنگ واقعاً خوب است. این را بسیار دوست دارم. چرا می‌توانید چنین بازیکنی را جذب کنید؟ چون در یوونتوس صددرصد جواب نداد، اما من این را مثبت می‌دانم زیرا مطمئناً پتانسیل خوبی در او هنوز وجود دارد. بدیهی است که ما متفاوت‌تر از یووه بازی می‌کنیم و همه فکر می‌کردیم که این بازی می‌تواند خیلی خوب باشد. من از این انتقال خوشحال شدم.»

کلوپ تأیید کرد که بعید است آرتور در مقابل اورتون حضور داشته باشد، زیرا هنوز مجوز بازی دریافت نکرده است. او می‌تواند چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا، خارج از خانه مقابل ناپولی به میدان برود. وی گفت: «اطلاعات من این است که [مجوز بین‌المللی] تا شنبه اتفاق نخواهد افتاد و صادر نخواهد شد. همه ما امیدواریم که او برای دیدار با ناپولی در دسترس باشد.»

کلوپ همچنین تأیید کرد که «دیگو ژوتا» می‌تواند برای اولین بار در این فصل مقابل اورتون به ترکیب لیورپول بازگردد. تیاگو آلکانتارا قرار است هفته آینده به تمرینات گروهی برگردد، اما جوردن هندرسون به دلیل مشکل همسترینگ، با یک طلسم روبه‌رو است. ابراهیما کوناته، نبی کیتا، کالوین رمزی و الکس اوکسلید چمبرلین همگی از میادین دور هستند، اما داروین نونز پس از پایان محرومیت، دوباره در دسترس است.

لیورپول از اکتبر ۲۰۱۰، زمانی که روی هاجسون سرمربی بود، در گودیسون پارک مقابل اورتون شکست نخورده است. میکل آرتتا، سرمربی فعلی آرسنال، آن زمان در پیروزی ۲-۰ آبی‌ها گلزنی کرده بود. قرمزها قبل از سفر به ایتالیا برای شروع مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ناپل، به دنبال کسب سه برد از سه بازی در خانه رقبای محلی خود هستند.‌

کد خبر 601870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.