اوبامیانگ نمی‌تواند برای چلسی به میدان برود

پیر امریک اوبامیانگ، باید کمی بیشتر برای نخستین بازی خود در چلسی صبر کند، زیرا منتظر ماسک صورت برای فک شکسته خود پس از یک سرقت مسلحانه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «پیر امریک اوبامیانگ» بازیکن ملی‌پوش گابنی در روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی، با قراردادی ۱۰ میلیون پوندی (۱۲ میلیون دلاری) به چلسی پیوست.

با این حال، این مهاجم قادر به حضور در میدان نیست زیرا او منتظر تجهیزات محافظ برای فک خود است که در جریان سرقت از خانه‌اش در بارسلونا، ربوده شده است.

مسئولان چلسی دراین خصوص گفتند: «درحال‌حاضر او نمی‌تواند تمرین کند و ما باید برای او ماسکی تهیه کنیم تا از فک او محافظت کند و سپس می‌توانیم از هفته آینده همکاری خود را شروع کنیم.»

توخل همچنین انتظارات خود از این مهاجم را توضیح داد: «امیدوارم او بتواند دوباره آن قدر خوب باشد، ما می‌دانیم که چه بازیکنی جذب کرده‌ایم، او گل‌ها و سرعت بالایی توپ ارائه می‌دهد، بنابراین شانس بزرگی است که او می‌تواند به گروه ما بیاورد.»

توخل قبلاً در دوران حضورش در بوروسیا دورتموند با این مهاجم کار کرده است. علاوه بر این، مهاجم ۳۳ ساله تجربه حضور در لیگ برتر با آرسنال را دارد که باید به او کمک کند تا از همان ابتدا روی درخشش خود کمک کند.

اوبامیانگ پس از از دست دادن دیدار با وستهم، می‌تواند انتظار داشته باشد که در بازی مقابل فولام شرکت کند، زیرا رویارویی چلسی مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه ممکن است برای او خیلی زود باشد.

کد خبر 601868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.