جمع‌آوری ۴۵ تن پسماند از سطح شهر خمین

شهردار خمین گفت: روزانه حدود ۴۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور حفظ بهداشت محیط‌زیست و خدمت‌رسانی به شهروندان، جداول خیابان شریعتی بالاتر از میدان صاحب‌الزمان و خیابان شهید گلپایگانی شست‌وشو داده شد.

وی افزود: ۶۳ سطل زباله مکانیزه در هفته نخست شهریورماه ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز، خیابان قدس، میدان ۱۵ خرداد، خیابان طالقانی، کوی نیروی‌انتظامی در راستای حفظ بهداشت و خدمات‌رسانی به شهروندان شست‌وشو داده شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به منظور دفن بهداشتی زباله ۱۲ هزار مترمکعب در سایت دفن پسماندهای شهرداری در منطقه حسن فلک حفاری انجام شده است.

احمدی تصریح کرد: روزانه حدود ۴۵ تن زباله از سطح شهر خمین جمع‌آوری و به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود، پسماندهای خشک جداسازی و مواد آلی آن به سایت کمپوست برای تهیه کود منتقل می‌شود.

وی تاکید کرد: پسماندهای غیرقابل بازیافت، پسماندهای دهیاری‌ها و پسماندهای حاصل از رفت و روب و نظافت شهری به سایت دفن پسماندها در منطقه حسن فلک منتقل و به صورت بهداشتی دفن می‌شود.

شهردار خمین با بیان اینکه جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی از معابر شهری جهت رفع سد معبر و رضایت شهروندان انجام می‌شود، گفت: شهرداری ابتدا به مالکان ساختمانی جهت جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی اخطار می‌دهد، اگر از طرف مالک ساختمان اقدامی انجام نشود، شهرداری پسماندهای ساختمانی را جمع‌آوری می‌کند.

کد خبر 601825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.