رهاسازی ۳۰ فوتی آب برای اطفای حریق تالاب انزلی

خلبان نیروی هوافضای سپاه گفت: بالگرد آبپاش نیروی هوافضای سپاه توانایی حمل ۶۰‌ تن آب را داشته و به محض ورود به استان گیلان و تالاب بین‌المللی انزلی ۳۰ فوت آب در این‌ منطقه رهاسازی شده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ خلبان علی یاوری با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمام بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه در مواقع بحرانی به ویژه آتش‌سوزی‌ها در کنار مردم بوده و به حل بحران‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به اعزام دو فروند بالگرد از نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تالاب بین‌المللی انزلی افزود: از اواخر روز گذشته آتش‌سوزی عظیمی در تالاب انزلی شروع شده و از ظهر امروز و با پیگیری‌های انجام شده دو فروند بالگرد آبپاش نیروی هوافضای سپاه از تهران و یک بالگرد آبپاش از استان مازندران به منطقه اعزام شده و کار اطفای حریق را آغاز کرده است.

خلبان یاوری از توانایی حمل ۶۰ تن آب توسط بالگردهای آبپاش خبر داد و افزود: بالگرد آبپاش نیروی هوافضای سپاه توانایی حمل ۶۰ تن آب را داشته و به محض ورود به استان گیلان و تالاب بین‌المللی انزلی ۳۰ فوت آب در این منطقه رهاسازی شده است.

وی با تاکید بر ادامه‌دار بودن اطفای حریق در تالاب بین‌المللی انزلی تصریح کرد: با توجه به حجم و شدت آتش تاکنون بخشی از حریق در تالاب مهار شده و مقرر شد ستاد مدیریت بحران در استان گیلان تشکیل جلسه داده و چگونگی مهار آتش در دیگر مناطق تالاب را بررسی کند.

به گفته این خلبان نیروی هوافضای سپاه، بالگرد آبپاش نیروی هوافضای سپاه تا مهار کامل حریق در تالاب بین‌المللی انزلی در منطقه حضور داشته و از هیچ تلاشی برای اطفای آتش دریغ نمی‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 601819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.