افتتاح ۷ طرح خدماتی، عمرانی و گردشگری شهرداری

شهردار نائین گفت: به مناسبت هفته دولت، هفت طرح خدماتی، عمرانی و گردشگری با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی هفت طرح شهری نائین با صرف هزینه‌ای بالغ ۳۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اظهار کرد: بهره‌برداری از زیرسازی، کانیوگذاری و روکش آسفالت کوچه یخچال و کوچه ۲۰ خیابان عبرت محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای نائین با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری این شهرستان انجام شد.

شهردار نائین خاطرنشان کرد: کف‌سازی و بدنه‌سازی بازارچه نو شهر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری بود که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

شفیعی از آغاز احیا و مرمت پروژه هتل سنتی مشاهیر شهر با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از روکش آسفالت خیابان‌های مسجد جامع، دکتر طبا و معصوم‌خانی با مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان نائین و با صرف اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی از کلنگ‌زنی پروژه ایمن‌سازی ورودی آرامستان بهشت کبری و توسعه و بازسازی غسالخانه شهر با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی فاز یک توسعه پارک بزرگ ملت نائین با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری است که در هفته دولت انجام شد.

به گزارش ایمنا، نائین مرکز شهرستان نائین در استان اصفهان است که در فاصله ۶۵ کیلومتری مرکز شهرستان ورزنه واقع شده و فاصله آن تا تالاب گاوخونی ۹۰ کیلومتر است.

کد خبر 601805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.