سرانه‌های تفریحی و رفاهی در شهر یزد بسیار ضعیف است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بسیاری از بوستان‌ها و پارک‌های یزد ارزش تفریحی بسیار کمی دارد، گفت: سرانه‌های تفریحی و رفاهی در شهر یزد بسیار ضعیف است.

فخرالسادات خامسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه موضوعات مرتبط با حوزه‌های مختلف خدمات شهری گستردگی فراوانی دارد، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، بحث امکانات تفریحی و رفاهی در سطح شهر است.

وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای امکانات تفریحی یکی از موارد بسیار مهم برای خانواده‌ها به حساب می‌آید و به همین دلیل مدیریت شهری در شهرهای مختلف نسبت به این موضوع حساسیت بالایی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه این شهر در سرانه‌های تفریحی و رفاهی ضعف‌های بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: این یک واقعیت است که به صورت مشهود در سطح شهر یزد دیده می‌شود و فضاهایی با کاربری تفریحی و رفاهی که مناسب تفریح خانواده‌های یزدی و گردشگران داخلی و خارجی باشد، را به معنای واقعی نداریم و شهروندان یزد از این حیث محروم هستند و باید تلاش کنیم تا این معضل رفع شود.

وی گفت: در بعضی محلات شهر یزد بوستان‌هایی با امکانات متفاوت ایجاد شده است که این بوستان‌ها نمی‌تواند جوابگوی نیاز شهروندان به فضاهای لازم برای تفریح و گذراندن اوقات فراغتشان باشد.

خامسی افزود: مردم از مدیریت شهری انتظار دارند که در راستای تقویت و ایجاد این فضاها بیش از پیش تلاش کنند تا بخشی از نیاز شهر و شهروندان به اماکن و فضاهای تفریحی و رفاهی تأمین شود.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، این است که در چند دهه اخیر کار بزرگی در این زمینه انجام نشده است و باید نسبت به رفع این دغدغه توجه بیشتری داشته باشیم تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

کد خبر 601776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.