لزوم حمایت از ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری در سمنان

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در آئین رو نمایی از ۵۰ پروژه شهرداری سمنان به مناسبت هفته دولت، مهمترین خواسته‌های شهروندان را اعلام کرد و گفت: تالار مرکزی سمنان از جمله طرح‌هایی است که مراحل اجرایی آن کند پیش می‌رود و خواسته شهروندان این است که برای اجرای آن جهت بهره‌برداری هر چه سریع‌تر اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین رونمایی از ۵۰ طرح شهرداری سمنان با اعتبار یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و معاونان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری برگزار شد.

علی همتی در آئین رونمایی از ۵۰ طرح شهرداری سمنان گفت: تامین آب پایدار به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه شهر سمنان، محل عبور آزاد راه حرم تا حرم و جاده معلمان-سمنان در راستای توسعه شهر سمنان و تبدیل سمنان به قطب گردشگری مذهبی و حمایت از ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری در سمنان از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان سمنانی است که با همراهی استانداری سمنان تحقق خواهد یافت.

وی افزود: تالار مرکزی سمنان از جمله طرح‌هایی است که مراحل اجرایی آن کند پیش می‌رود و خواسته شهروندان این است که برای اجرای آن جهت بهره‌برداری هر چه سریع‌تر اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان خاطر نشان کرد: سمنان، نامزد کسب عنوان شهر خلاق سفال ایران و پایتخت کتاب ایران است که حمایت‌های استانداری سمنان می‌تواند در کسب این عناوین موثر باشد.

همتی در ادامه تصریح کرد: طرح‌های محرک توسعه بسیاری از جمله زمین‌های ۲۶ هکتاری، ۵۰ هکتاری و همچنین اجرای طرح مسیر گردشگری آبگرم برای شهر سمنان وجود دارد که نیاز به همیاری و همراهی دارد.

وی در پایان گفت: نصب پل عابر شهرک روزیه از دیگر مواردی است که اجرای آن برای جلوگیری از حوادث منجر به فوت ضرورت دارد و امید می‌رود با همراهی استانداری سمنان اجرایی شود.

کد خبر 601689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.