چرا اجرا مراسم رونمایی به خیابانی رسید؟/ وقتی انتخاب تاج، مجری را تغییر داد

بدون شک ضعف جواد خیابانی در مدیریت مراسم رونمایی از کاپ‌ جام‌جهانی، یکی از عوامل مهم در برهم خوردن نظم این برنامه بود. نکته جالب این جا است که فدراسیون ابتدا قرار بوده اجرا این برنامه را به مجری دیگری بدهد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی در تهران ظهر امروز _ پنج‌شنبه دهم شهریور ماه_ در حالی برگزار شد که در پایان به بی‌نظمی کشیده شد؛ تا جایی که نمایندگان فیفا جام را جمع کرده و از محل خارج شدند. این برنامه که کمی با تأخیر و حوالی ساعت ۱۵ آغاز شده بود، به خوبی پیش می‌رفت اما به یک‌باره مسیر آن عوض شد.

درست در زمانی که جواد خیابانی از چهره‌های سرشناس فوتبالی حاضر در برنامه دعوت می‌کرد برای گرفتن عکس یادگاری با جام روی سن بیایند، خاطرنشان کرد، مسئولان فیفا اعلام کرده‌اند، تنها شش نفر باید روی صحنه و در کنار جام باشند. با این وجود خیابانی با ساده‌انگاری، ادامه داد "حتی اگر تا صبح طول بکشد، همه سالن عکس یادگاری خواهند گرفت".

دقیقاً با همین جملات این گزارشگر باسابقه بود که هرج و مرج در مراسم آغاز شد؛ چرا که بر خلاف تصور خیابانی و اعلام قبلی، افراد ناشناسی نیز وارد سالن همایش برج میلاد شده بودند! این اتفاق و البته چند مورد دیگر انتقادات فراوانی از نحوه اجرا، مدیریت او بر برنامه و چرایی انتخاب او برای چنین برنامه‌ای مطرح شد.

با این حال یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اطلاعات موثقی در این خصوص در اختیار خبرنگار ایمنا قرار داده که شنیدنش خالی از لطف نیست‌. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، درباره انتخاب جواد خیابانی برای اجرا مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی، اظهار کرد: میثاقی را نمی‌توانستیم بگذاریم چرا که با تاج مشکل داشت و درست نبود که همین ابتدا کار، او را بیاوریم‌. محمدرضا احمدی هم هم‌زمان با این مراسم، برنامه داشت. بنابراین به سراغ خیابانی رفتیم.

نکته جالبی که از صحبت‌های این شخص صاحب منصب در فدراسیون قابل برداشت است، این است که گزینه نخست آن‌ها محمدحسین میثاقی بوده و در واقع نتیجه انتخابات روز سه‌شنبه مجری برنامه را تغییر داده است! چرا که بعید است آن‌ها تا ۴۸ ساعت قبل مجری را انتخاب نکرده باشند.

به نظر می‌رسد اختلافات میان تاج و میثاقی که بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آغاز شده بود، ادامه دارد و حالا با بازگشت تاج به سئول، به اوج خود رسیده است. موضوعی که دست میثاقی و همکارانش در فوتبال برتر را از اخبار تیم ملی و فدراسیون کوتاه‌تر و متقابلاً، فشار رسانه‌ای روی فدراسیون را بیشتر خواهد کرد.

کد خبر 601648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.