بازگشایی کتابخانه محبوب شهر انفیلد پس از نوسازی

شورای شهر انفیلد از بازگشایی کتابخانه محبوب فوراستریت پس از بازسازی‌های نوآورانه خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر انفیلد اعلام کرد که کتابخانه محبوب «فوراستریت (Fore Street)» پس از بازسازی‌های نوآورانه‌ای که آن را به یک «اتاق نشیمن» همه‌کاره و فراگیر تبدیل کرده است، بازگشایی می‌شود. بازسازی‌ها شامل ایجاد یک اتاق نشیمن با قفسه‌های متحرک و فضای پرنور است که میزبان طیف گسترده‌ای از رویدادها از جمله کارگاه‌های اجتماعی، مشاوره، آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار امکانات بهبودیافته کتابخانه خواهد بود.

شورای شهر اعلام کرد که توسعه این کتابخانه یکی از تغییرات متعدد منطقه فوراستریت محسوب می‌شود که توسط صندوق «رشد خوب» شهردار لندن و خود شورا تأمین مالی شده است. بهبودهایی که توسط «تیم توسعه مرکزی شهر» شورا رهبری شده است شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های دیواری در سراسر «آنجل ادمونتون (Angel Edmonton)» و فضاهای کاری مقرون‌به‌صرفه در«آنجل یاردز (Angel Yards)» و ایجاد یک خیابان مدرسه جدید برای مدارس ابتدایی «سنت جان» و «سنت جیمز» می‌شود.

کتابخانه با حضور نایب رئیس شورای شهر انفیلد، معاون شهردار و رئیس کابینه برنامه‌ریزی، بازسازی و مهارت‌های لندن، همچنین میهمانان زیادی از جمله پیمانکاران محلی، طراحان حرفه‌ای و شرکت‌های محبوب و شناخته‌شده‌ای در سطح شهر انجام گرفت که در ایجاد نما و فضای جدید آن مشارکت داشتند و نسبت به برآورده شدن آرزوهای مردم برای داشتن کتابخانه‌ای با ویژگی‌های پیاده‌سازی‌شده ابراز خوشحالی کردند.

ظاهر جدید کتابخانه از توجه شورای شهر انفیلد و معماران منتخب به نظرات عمومی شکل گرفته است که به مردم محلی، گروه‌های اجتماعی و ساکنان منطقه فوراستریت گوش سپردند تا دریابند آن‌ها از کتابخانه محلی خود چه می‌خواهند. آن‌ها معتقد بودند فوراستریت فاقد فضاهای ضروری برای میزبانی رویدادها، کارگاه‌ها و هرگونه مکان مرکزی برای اطلاع از برنامه‌های بازسازی قابل توجه در منطقه و حمایت از رویدادهای خلاقانه و فرهنگی است که وضعیت فعلی کتابخانه با مدنظر قرار دادن همین ویژگی‌ها شکل گرفت.

مراسم افتتاح کتابخانه شامل جشنی با پخش موسیقی، مشاعره، نویسندگی و اجرای برنامه‌های شاد بود و فرصتی برای اعلام رسمی شروع کار در آنجل‌یاردز محسوب می‌شد که یک اپراتور فضاهای کاری مقرون‌به‌صرفه برای حمایت از مشاغل محلی جوان و نوآورانه در محل گاراژهای کم‌استفاده و متروکه شهر است. پیمانکاران این طرح در نظر دارند اقدامات خود را در این زمینه تا اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان برسانند.

کد خبر 601645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.