افتتاح سالن کشتی مجموعه‌ورزشی بهمن با حضور مدیران شهرداری اصفهان

به مناسبت روز جهانی کشتی، سالن کشتی پهلوان مرادعلی شیرانی در مجموعه ورزشی بهمن اصفهان و با حضور مدیران شهرداری اصفهان و پیشکسوتان کشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۱۷ امروز سالن کشتی پهلوان مرادعلی شیرانی در مجموعه ورزشی بهمن با حضور مسئولان شهرداری، مدیران هیئت کشتی استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان کشتی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در ابتدای این مراسم اظهار کرد: نگاه شهرداری عدالت‌محور بوده و تاکید ما کیفیت سالن ورزشی در منطقه ۱۴ است که همسان با کیفیت سالن منطقه ۵ یا ۶ باشد.

وی در ادامه افزود: مناطقی مثل منطقه ۱۴، ۱۵ و دو مناطق پهلوان‌خیز و قهرمان‌پرور هستند که همواره ورزشکاران بزرگی داشتند و از این به‌بعد باز هم ورزشکار خواهند داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی‌ورزشی شورای‌اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکید مقام‌معظم رهبری بر ورزش پهلوانی بوده و ورزش پهلوانی یک توصیه اسلامی و ملی است.

مجتبی شاهمرادی، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در این افتتاحیه اظهار کرد: امیدواریم در سال‌های آینده وقتی از روبه‌روی این سالن رد می‌شویم، شاهد پرورش ورزشکاران و پهلوانان باشیم.

افتتاح سالن کشتی مجموعه‌ورزشی بهمن با حضور مدیران شهرداری اصفهان

در ادامه احسان بعیدی در حاشیه این افتتاحیه اظهار کرد: در دوران پساکرونا عرضه در مقابل تقاضا کم‌آورده و تمامی سانس‌های سالن‌های ورزشی پر شده است. مردم در وضعیت‌فعلی فریاد کمبود سخت‌افزار و فضا ورزشی را سر می‌دهند؛ سرانه ورزشی اصفهان، یک‌نوزدهم توکیو و یک‌هفتم میانگین جهان است که نیاز اصفهان را به اماکن ورزشی نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر در استفاده از مجموعه‌های ورزشی افزود: یک خانه کشتی پنج ستاره برای این منطقه لازم بود زیرا منطقه ۱۴ اصفهان کشتی‌خیز است و لیاقت کشتی اختصاص بهترین سالن‌ها برای این ورزش است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر به پرداختن سریال یاغی به ورزش کشتی خاطرنشان کرد: سریال یاغی باعث رشد ۴۰ تا ۵۰ مطالبه سالن ورزشی کشتی شده است که نشان می‌دهد، جامعه نیازمند ورزش‌های سنتی خود است.

در ادامه مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در این افتتاحیه اظهار کرد: کشتی علاوه بر یک ورزش قهرمانی یک ورزش ارزشی است.

وی در ادامه افزود: هر جا سالن کشتی تأسیس شود، ضرری ندارد و این افتخاری است که تعدادی از سرداران جنگ، کشتی‌گیر بودند.

محمد طلایی پیشکسوت کشتی کشور در این افتتاحیه تصریح کرد: خوشحالم بعد از سال‌ها چراغ کشتی در اصفهان در حال روشن شدن است.

گفتنی است، در حاشیه این افتتاحیه، محسن رویگری به‌عنوان مسئول دبیرخانه ورزش پهلوانی معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهروی‌پور عضو شورای‌اسلامی شهر اصفهان، مجتبی شاهمرادی مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، احسان بعیدی معاون سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان، محمد طلایی پیشکسوت کشتی کشور، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان کشتی اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 601640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.