ساختمان جدید مرکز نوآوری دانشگاه کاشان افتتاح شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری دانشگاه ‌علوم پزشکی افتتاح شد

کورش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به احداث این مرکز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، اظهار کرد: ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد، برای بهره‌برداری از این مرکز، حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۱۱ واحد فناور در این مرکز فعال شده است که شش واحد جدید در سال ۱۴۰۰ استقرار یافته و چهار واحد نیز با رسیدن به محصول و تجاری سازی آنها از این مرکز خارج شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: این واحدها در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع غذایی، تولید محتوای الکترونیکی، محصولات بیولوژیک، هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال و داروهای گیاهی فعالیت دارند.

به گزارش ایمنا، تجدید میثاق با شهدای گمنام، برگزار نشست‌های با اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه، افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد و نوآوری، کلنگ‌زنی مرکز اطلاع‌رسانی، راه‌اندازی آزمایشگاه مهندسی ژنتیک و سنجش پروتئین، افتتاح پایگاه اورژانس شماره ۲ از برنامه‌های معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر کاشان و حضور دانشگاه علوم پزشکی بود.

کد خبر 601589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.