پویایی مدیریت شهری با طرح هر هفته چند افتتاح

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز با اجرای طرح هر هفته چند افتتاح پویایی و تحرک خوبی جهت تکمیل پروژه‌ها و خدمت‌رسانی ایجاد کرده است.

حجت‌الله زارع‌زاده در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی در نمایشگاه هفته دولت داشته‌اند و شهرداری اهواز با برپایی غرفه دستاوردها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری اهواز در تلاش برای جبران کاستی‌های شهر اهواز با تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که از سالیان گذشته به جای مانده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: شهردار اهواز با اجرایی کردن طرح هر هفته چند افتتاح به دنبال روحیه امید و نشاط در شهر و میان مردم است، علاوه‌بر آن این اقدام باعث ایجاد پویایی میان مدیران شهرداری برای تکمیل پروژه‌های شهری شده است. امیدوارم پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در یک بازه زمانی مناسب به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هر هفته چند افتتاح خدمت‌رسانی در محلات شهر را به شکل مناسبی به تحرک وا داشته است و امیدوارم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و با عزم جدی مدیریت شهری شاهد وضعیت بهتری برای آینده اهواز باشیم.

کد خبر 601559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.