ایجاد اشتغال لازمه نقش‌آفرینی بانوان در عرصه تولید

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: لازمه نقش‌آفرینی مؤثر بانوان در عرصه تولید و اقتصاد، حمایت از این قشر و توانمندسازی آنها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی است تا بتوانند از مرحله مهارت‌آموزی و ارتقای توانمندی به درآمدزایی و عرضه‌ خدمات یا محصول در بازار برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم عسکری‌دهنو امروز _ پنجشنبه دهم شهریورماه_ در نشست کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر با موضوع راه‌اندازی بازار ویژه بانوان صاحب کسب و کار بکه ا حضور مدیر منطقه پنج شهرداری، مدیر حراست شهرداری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی و مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: شب بازار صنایع دستی و مشاغل خانگی به منظور فراهم کردن شرایط برای اشتغال بانوان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های مختلف سنتی با هدف بازاریابی بهتر و فروش محصولات صنایع دستی بانوان می‌تواند نقش مؤثری در اقتصاد بخشی از خانواده‌های زاهدانی داشته باشد و باعث پویایی و نشاط اجتماعی شود.

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: لازمه نقش‌آفرینی مؤثر بانوان در عرصه تولید و اقتصاد، حمایت از این قشر و توانمندسازی آنها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی است تا بتوانند از مرحله مهارت‌آموزی و ارتقای توانمندی به درآمدزایی و عرضه‌ی خدمات یا محصول در بازار برسند.

وی افزود: شب بازار به زودی فعالیت خود را به صورت آزمایشی در پارک یاس واقع در بلوار شهید مطهری آغاز می‌کند.

کد خبر 601534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.