پارک شادی توسط مردم به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار یزد با اشاره به پایان عملیات بهسازی زیرساخت‌های پارک شادی یزد، از افتتاح این مجموعه توسط شهروندان خبر داد و گفت: این اقدام خلاقانه از سوی شهرداری یزد به‌منظور افزایش ارتباط با مردم انجام شده است.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح بهسازی و بازپیرایی پارک شادی، اظهار کرد: در حال حاضر پارک شادی به عنوان تنها مجموعه شهربازی یزد قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بعضی دیگر از بوستان‌ها و مناطق شهر یزد وسایل شهربازی‌ها به صورت پراکنده وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای راه‌اندازی این پارک تاکنون هیچ اقدام بزرگی در جهت بازپیرایی این پارک صورت نگرفته بود و ظاهر و امکانات آن بسیار قدیمی شده بود، از این‌رو بحث بازپیرایی این پارک از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت و در طول یک سال گذشته هم به صورت ویژه این موضوع مد نظر قرار گرفت.

شهردار یزد با بیان اینکه بخشی از این پارک به عنوان فضای عمومی در محل پیاده‌روی بلوار دانشجو با طراحی بسیار زیبا در اختیار شهروندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: عملیات بازپیرایی مابقی بخش‌های این بوستان نیز به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به طور معمول افتتاح پروژه‌ها توسط مسئولان انجام می‌شود، گفت: شهرداری یزد تصمیم گرفته است که افتتاح این پروژه را به صورت کاملاً مردمی و توسط شهروندان انجام دهد و مسئولانی که قرار است در مراسم حضور داشته باشند نیز به همراه خانواده مراجعه کنند.

محی‌الدینی با اشاره به اقدامات شهرداری یزد برای توسعه فضاهای تفریحی شهروندان، گفت: پارک شادی یزد ساعت ۲۰ امشب _پنجشنبه دهم شهریورماه_ با حضور شهروندان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 601510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.