توزیع ۸۷۰۰ تن آسفالت در بلوار خط ۴ حصار

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج از توزیع ۸۷۰۰ تن آسفالت در پروژه تعریض و بهسازی بلوار خط ۴ حصار خبر داد و گفت: فاز دوم عملیات اجرایی تعریض خط ۴ حصار در مسیر جنوب به شمال به پایان رسیده است.

سیداحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اتمام عملیات اجرایی تعریض خط ۴ حصار و روکش مکانیزه آسفالت بلوار پهلوان جوادی، حدفاصل میدان حافظ تا تونل و پل بیلقان با هدف بهسازی معابر و ارتقای کیفیت تردد وسایل نقلیه، اظهار کرد: بلوار خط ۴ حصار به عنوان پرترددترین معابر شهر مسیر دسترسی به جاده چالوس است که یکی از مطالبات شهروندان، ترمیم آسفالت این محدوده است.

وی افزود: عملیات روکش مکانیزه آسفالت پل بیلقان به سمت میدان حافظ به طول پنج کیلومتر، با تناژ مصرفی حدود ۱۳ هزار تن آسفالت که بالغ بر ۸۷۰۰ تن آن با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج انجام شد، به اتمام رسید و خط‌کشی محوری این مسیر آغاز شد که در روزهای آینده به اتمام می‌رسد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج تصریح کرد: فاز دوم عملیات اجرایی تعریض خط ۴ حصار در مسیر جنوب به شمال به طول ۱۵۰ متر، عرض ۱۱ متر و ارتفاع ۱۱ متر با هدف استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر حادثه‌خیز با اجرای گابیون‌بندی به حجم ۱۲ هزار مترمکعب و عملیات خاکی (راکفیلریزی) به میزان دو هزار متر مکعب، اجرای پوشش سیمانی دیوار گابیونی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و قلوه بتن به میزان ۴۲۰ متر مکعب به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: پس از پایان تعریض این محور و برای اصلاح مسیر موقت، جابه‌جایی نیوجرسی‌ها در محدوده تپه الله‌اکبر تا دره وسیه به طول ۷۰۰ متر انجام شد و با تکمیل باندهای رفت و برگشت و اجرای آسفالت مکانیزه و خط‌کشی مسیر بلوار خط ۴ حصار، ضمن استانداردسازی تمام مسیر، تسهیل در تردد شهروندان و مسافران به‌صورت مطلوب فراهم شد.

کد خبر 601487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.