ساماندهی نهر شهوا/ آزادسازی تپه سرچشمه در دستور کار است

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد گفت: تپه‌ای به نام «سرچشمه» با کاربری فضای سبز در منطقه وجود دارد که با تعامل آبفا، میراث‌فرهنگی و گردشگری و اوقاف، آزادسازی آن انجام می‌شود و در سال‌های آینده یک جاذبه توریستی زیبا در شهر خواهیم داشت.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات بهسازی نهر شهوا تا سرچشمه نهر، با هدف مهار رواناب‌های سطح شهر و هدایت آن‌ها به جداول و خیابان مطهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح و بازگشایی مسیر نهر تا سه راه سرچشمه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها به ویژه مدیریت آبفا جهت آزادسازی حریم نهر است، افزود: طرح تکمیل و بهسازی مجموعه شهوا شامل نهر، پارک تپه و بازگشایی پیاده راه شهوا از ابتدای شورای ششم در دستور کار قرار گرفته و فاز نخست آن در قالب بازسازی نهر در حال انجام است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تپه‌ای به نام سرچشمه با کاربری فضای سبز در منطقه وجود دارد که با تعامل آبفا، میراث فرهنگی و گردشگری و اوقاف آزادسازی این تپه انجام می‌شود و طی سال‌های آینده یک جاذبه توریستی زیبا در شهر خرم‌آباد خواهیم داشت.

نورایی با بیان اینکه دو میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: این طرح ۱۵ رو قبل آغاز شده است و قصد داریم طی یک ماه پروژه را به سر انجام برسانیم.

به گزارش ایمنا، ساماندهی نهر شهوا به همت رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و شهردار و با تلاش شبانه‌روزی شهردار منطقه دو و کارکنان شهرداری آغاز شده است.

کد خبر 601450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.