ترین‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در بازی بزرگ هفته پیروز شد، بیشترین سهم را در بین ترین‌های هفته دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته چهارم لیگ برتر شش بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید و تنها پرسپولیس و فولاد بودند که برابر رقبای خود به برتری رسیدند. سپاهان با شکست خانگی مقابل فولاد صدر جدول را از دست داد و حالا پرسپولیس و فولاد با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان و استقلال صدرنشین لیگ برتر هستند. یکی از نکات عجیب این هفته تساوی بدون گل در نیمی از دیدارها بود که اگر گل «پاتوسی» نبود این آمار به پنج بازی می‌رسید.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پیکان صفر- نساجی صفر

ملوان یک- ذوب آهن یک

مس کرمان ۲- گل‌گهر ۲

نفت مسجد سلیمان صفر- استقلال صفر

تراکتور صفر- هوادار صفر

پرسپولیس ۲- صنعت نفت صفر

سپاهان صفر- فولاد یک

مس رفسنجان صفر- آلومینیوم صفر

ترین‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: مس کرمان ۲- گل‌گهر ۲

برای دومین هفته متوالی یک بازی که یک سمت آن گل‌گهر بود پرگل و جذاب از آب در آمد. گل‌گهر در این بازی هم با گل دقایق پایانی از شکست گریخت تا مس کرمان در خانه خود از دومین پیروزی فصل محروم شود. پس از پیروزی در هفته اول مقابل تراکتور، این سومین تساوی متوالی تیم امیر قلعه نویی بود که البته مانند دو دیدار قبلی با خوش‌شانسی به دست آمد.

تیم هفته: فولاد

هرچند سبک بازی و نوع فوتبالی که جواد نکونام در فولاد ارائه می‌کند مطابق میل فوتبال دوستان نیست اما هرچه که باشد او با این روش بازی هم پرسپولیس را در آزادی متوقف کرد و هم سپاهان را به لطف اشتباه یاسین سلمانی در اصفهان شکست داد. فولاد با پیروزی خارج از خانه در حساس‌ترین بازی هفته طبیعتاً به عنوان تیم برتر هفته انتخاب می‌شود هرچند شاگردان نکونام اصلاً اندازه سه امتیاز زحمت نکشیدند.

سرمربی هفته: جواد نکونام (فولاد)

شاگرد کی‌روش حالا دیگر استاد ارائه فوتبالی به سبک کارلوس کی‌روش شده است. تیم او به بهترین شکل پرس می‌کند، فضاها را می‌بندد و البته در این بازی نشان داد به بهترین نحو از اشتباهات حریف استفاده می‌کند. نکونام مقابل سپاهان به نوعی درس فوتبال دفاعی به مورایسی داد که در این زمینه مدعی است.

دروازه‌بان هفته: حسین پورحمیدی (آلومینیوم)

دروازه‌بان آلومینیوم در جریان تساوی بدون گل تیمش در خانه مس رفسنجان سه مهار و یک دفع توپ داشت. او در روزی که بدون اشتباه بود در زمین یکی از تیم‌های پرمهره لیگ که منشأ و پریرا را در اختیار دارد دروازه تیمش را بسته نگه داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

ترین‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

مدافع هفته: عارف آقاسی (فولاد)

مدافع فولاد خوزستان در روزی که تیمش سه امتیاز ارزشمند از فولادشهر به خوزستان برد بهترین مدافع تیمش بود و نقش ویژه‌ای در بسته نگه داشتن دروازه این تیم داشت. آقاسی که در دفاع موفق بود اگر خوش‌شانس بود گلزنی هم می‌کرد اما این پیام نیازمند بود که مانع گلزنی او شد.

هافبک هفته: عارف رستمی (مس کرمان)

عارف رستمی در بازی مقابل گل‌گهر یک گل و یک پاس گل داشت و اگر خوش‌شانس بود این عملکرد برای تیمش سه امتیاز را به همراه داشت. رستمی که با این آمار بهترین بازیکن هفته لقب می‌گیرد در بازی با گل‌گهر عقب‌تر از مهاجم نوک تیم یعنی کاظمیان بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

مهاجم هفته: مرتضی تبریزی (گل‌گهر)

وینگر راست گل‌گهر در بازی با مس کرمان یک گل روی پاس محمد خدابنده‌لو به ثمر رساند و در طول بازی هم با عملکرد خوبی که داشت بهترین بازیکن تیمش بود. در این هفته از بین ۱۶ تیم لیگ برتر ۱۰ تیم گل نزدند که آمار تأسف باری برای فوتبال ایران به شمار می‌رود.

گل هفته‌: _

در هفته‌ای که فقط ۹ گل در هشت بازی به ثمر رسید گل زیبایی در بین آن‌ها نبود و نمی‌توان گلی را به عنوان زیباترین انتخاب کرد!

کد خبر 601447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.