پاتوسی: گل‌زدن به سپاهان همیشه خاص و خاطره‌انگیز است+فیلم

هافبک تیم فوتبال فولاد گفت: خوشحالم ‌که در ۱۰ دقیقه‌ای که فرصت بازی پیدا کردم توانستم گلزنی کنم و باعث پیروزی تیمم شوم؛ پنج سال پیش به سپاهان گل زدم و اکنون دوباره توانستم این‌گونه یک‌ گل خاطره‌انگیز مقابل سپاهان به‌ثمر برسانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیاندا پاتوسی پس از پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر و به‌ثمر رساندن تک‌گل پیروزی‌بخش در دقیقه ۹۲ در جمع خبرنگاران و در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر به گفت‌وگو پرداخت‌.

ترجمه اختصاصی ایمنا از صحبت‌های پاتوسی در رابطه با دیدار مقابل سپاهان، گلزنی مجدد برابر طلایی‌پوشان در دقایق‌پایانی و همکاری با جواد نکونام را در ادامه می‌خوانید:

به گزارش ایمنا، پاتوسی در ابتدا اظهار کرد: بازی سختی بود، دیدار مقابل سپاهان آن‌هم در اصفهان همیشه دشوار است؛ با این وجود به استقبال بازی رفتیم و من نیز توانستم در ۱۰ دقیقه‌ای که برای بازی‌کردن نصیبم شد گل بزنم و تیمم را خوشحال کنم تا سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم.

وی ادامه داد: پنج سال پیش همراه استقلال و در دقایق پایانی به سپاهان گل زدم و فکر می‌کنم الان تعداد گل‌هایم به سپاهان به پنج رسیده باشد. گلزنی به سپاهان همیشه حس خوبی دارد چراکه این تیم قدرتمند است؛ گلزنی در این شرایط هیجان‌انگیز است و علاوه‌بر آن گلی که در استقلال زدم گل امشبم به سپاهان، برایم صحنه‌ای خاطره‌انگیز و ارزشمند است.

بازیکن فولاد تصریح کرد: چهار سالی می‌شود که با جواد نکونام همکاری دارم، او مربی خوبی است و همیشه می‌خواهد سخت تلاش کنیم و نظم داشته باشیم. از کار کردن با او راضی‌ام. ما سخت کار می‌کنیم و هدف‌مان این است در فصل جاری به قهرمانی برسیم و برای این هدف می‌جنگیم.

کد خبر 601446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.