مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۹ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر له شدن هولناک کودک زباله‌گرد بین خودرو و دیوار، اخاذی ماساژور زن تهرانی از مردان جوان، قتل مهندسی‌شده خواهر در قرچک، کشف انبار غیرمجاز نگهداری دارو در تهران، عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی دستگیر شد و مرگ هولناک نوعروس ۱۶ ساله با جنینی در شکم را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله، جان یک کودک زباله‌گرد را گرفت.

بیشتر بخوانید

مهرنوش، تنها زنی است که در میان متهمان مردی که در طرح «رعد» پلیس دستگیر شدند و دستبند به دست در حیاط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایستاده‌اند، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از برملاشدن راز یک فقره قتل پس از ۱۱ سال و دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف انبار غیرمجاز نگهداری دارو در خیابان کمیل خبر داد.

بیشتر بخوانید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و ۴۱۱ کیلو انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی با استان‌های خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص شگرد کلاهبرداران با ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان حراج آخر فصل به شهروندان هشدار داد.

بیشتر بخوانید

مرد ۳۳ ساله‌ای که همسر ۱۶ ساله باردارش را به خاطر تقاضای خرید سیسمونی به قتل رسانده بود، در حضور مقام قضائی از این جنایت تکان‌دهنده پرده برداشت.

بیشتر بخوانید

بعدازظهر یکشنبه ششم شهریورماه جاری، کشف استخوان‌های یک انسان در دامنه کوه‌های امامزاده داوود توسط یک کوهنورد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 601438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.