۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
تعویض چمن‌های مصنوعی شهر زرند

شهردار زرند گفت: زمین‌های چمن از مهم‌ترین مکان‌های ورزشی محله‌های شهر است که طی سال‌های گذشته دچار فرسودگی شده است و به زودی تعویض خواهد شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از بهسازی دو زمین چمن مصنوعی خبر داد و اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آنان، عملیات ساماندهی و تعویض چمن‌های مصنوعی دو مجموعه شهید آبرین و اکبرآباد آغاز شد.

وی افزود: در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و ترویج روحیه نشاط و شادابی میان ورزش‌دوستان، عملیات بهسازی و ترمیم زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شهید آبرین و اکبرآباد آغاز شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: بهسازی و در اختیار گذاشتن فرصت‌های زیرساختی از جمله زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال برای فعالیت‌های ورزشی جوانان، فرصت مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت آنان است.

ضیاءالدینی از خریداری چمن مورد نیاز این زمین‌ها خبر داد و تصریح کرد: این زمین‌های چمن از مهم‌ترین مراکز ورزشی محله‌ها است که طی سال‌های گذشته دچار فرسودگی شدید شده است و با درخواست شورای شهر این دو مجموعه به زودی تعویض چمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه بوستان شهید یکی از مهم‌ترین بوستان‌های شهر است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به شهر در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار است، گفت: ساماندهی بوستان شهید به عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر باید اجرایی شود.

شهردار زرند افزود: فراهم کردن زیبایی بصری در منظر شهری، آراستگی و پاکیزگی فضای سبز، نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری پسماندها، شاخ و برگ درختان و لایروبی از جمله اقدامات شهرداری در این بوستان خواهد بود.

ضیاءالدینی ضمن تاکید بر بهسازی بوستان پرندگان، اظهار کرد: این فضا باید به بهترین نحو ممکن برای بازدید شهروندان و دانش‌آموزان مهیا شود تا آنان بتوانند از این فضای آموزشی و هنری بهترین استفاده را ببرند.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 601428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.