نکونام: مستحق پیروزی مقابل سپاهان بودیم/ به سرمربیگری تیم‌ملی فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: به سپاهان با این‌همه مهره موقعیت گلزنی ندادیم، زمان گلزنی‌مان مهم نیست چرا که ما امروز لایق پیروزی برابر سپاهان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ‌برتر در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: یک بازی تاکتیکی از طرف هر دو تیم شاهد بودیم، امروز با برنامه بودیم و به سپاهان که در بازی‌های گذشته‌اش شش‌گل زده بود موقعیت گلزنی ندادیم و نگذاشتیم هیچ فرصتی خلق کنند.

وی افزود: توانستیم بازی را کنترل کنیم، در ضدحملات می‌توانستیم زودتز نیز به گل برسیم؛ اما به سپاهان بابت این تیم قوی و باپرستیژش تبریک می‌گویم. بازی امروز از سوی تیم‌مان حساب‌شده بود و حتی با تعویض‌هایمان شرایط بهتر نیز شد. آن‌هم در شرایطی که دو بازیکنمان تازه اضافه شده‌اند و یکی دو بازیکن‌مان را نیز در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امروز ما کیفیت تیم‌مان را نشان دادیم، شرایط خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. برایمان فرقی نمی‌کرد چه‌زمانی به گل برسیم چرا که مستحق پیروزی بودیم و به تیم پرمهره سپاهان موقعیت گلزنی ندادیم.

نکونام اظهار کرد: از هواران‌مان ممنونم که این‌همه راه آمدند، امروز در ورزشگاه جو قابل‌احترامی وجود داشت و این پیروزی و سه‌امتیاز مبارک‌شان باشد.

وی درباره عملکرد کنت مقابل تیم سابقش گفت: شکل تیمی و کار گروهی در تیم مهم است و به یک نفر وابستگی نداریم، کنت از دروازه‌بانان خوب فوتبال ایران است، او در سه که گلی دریافت نکردیم تاثیر گذار بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سوال که آیا روی تعویض‌ها برنامه داشتید و استفاده از دژاگه و پاتوسی در اواخر بازی به چه علت بود گفت: روی تعویض‌هایمان برنامه داشتیم، دژاگه و پاتوسی دیر به تیم اضافه شدند و باید این دو را کم‌کم وارد ترکیب کنیم. داشتن دژاگه و پاتوسی و بقیه بازیکنان تیم‌مان آرزوی هر تیمی است. خوشحالم که کنارشان هستم و از این بابت آدم خوشبختی هستم. در آینده از آنان بیشتر خواهید دید چرا که حضورشان به تیم کمک می‌کند.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به تغییر رئیس فدراسیون ممکن است در صورت پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی آن را قبول کند اینگونه واکنش نشان داد: برای من فوتبال کشور مهم است، در هر زمینه‌ای هدفم پیشرفت فوتبال کشور است. بازیکنان تیم‌ها تلاش می‌کنند تا به جام‌جهانی برسند، من هم تلاش خودم را می‌کنم و برای تیمم زحمت می‌کشم، اگر قرار باشد دیده شوم این اتفاق در هر صورت رقم می‌خورد. نمی‌گویم شاید به تیم‌ملی بروم چرا که تمرکزم بر روی فولاد است و در هر باشگاهی باشم برای موفقیت آن تیم تلاش می‌کنم.

وی در پایان درباره عملکرد علیرضا فغانی به‌عنوان داور وسط بازی امروز اظهار کرد: آدم از قضاوت آقای فغانی و نگاه کردن به او لذت می‌برد، کیفیت قضاوت او فوق‌العاده است. آقای فغانی افتخار فوتبال ایران است، برای کارش زحمت کشیده که به اینجا رسیده است و امیدوارم فینال جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا را قضاوت کند چرا که لیاقت دارد.

کد خبر 601420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.