اپل‌واچ پرو با بندهای فعلی سازگاری نخواهد داشت

شایعات منتشرشده نشان می‌دهد که اپل‌واچ پرو به دلیل افزایش ابعاد بدنه، با بندهایی که هم‌اکنون در بازار موجود است، سازگاری نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل احتمالاً در رویداد Far Out که هفتم سپتامبر برگزار می‌شود، ساعت هوشمند اپل‌واچ پرو را برای ورزشکاران حرفه‌ای رونمایی خواهد کرد، ماه‌ها است که شایعه‌هایی در مورد این مدل بسیار مقاوم اپل‌واچ می‌شنویم و هرچه به مراسم اپل نزدیک‌تر می‌شویم، شایعه‌های مرتبط به اپل‌واچ پرو بیشتر می‌شود.

اخیراً اعلام شده است که اپل‌واچ پرو با بندهای پیشین اپل سازگاری ندارد، این محصول بدنه‌ای ۴۷ یا ۴۸ میلی‌متری خواهد داشت و به بند پهن‌تری نیاز دارد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، برای اولین بار از زمان عرضه نسل اول اپل‌واچ، ساعت جدید اپل از بندهایی که قبلاً در بازار عرضه شده‌اند، پشتیبانی نمی‌کند.

با توجه به شایعات ارائه شده، اپل‌واچ پرو قرار است طراحی ساعت‌های اپل را به تکامل برساند و از لبه تخت استفاده کند. این ساعت پرچم‌دار و گران‌قیمت که بر ورزشکاران حرفه‌ای متمرکز است، بدنه‌ای مقاوم‌تر از مدل‌های قبلی و عمر باتری بیشتری خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود اپل‌واچ پرو مانند اپل‌واچ سری هشت به حسگر سنجش دمای بدن مجهز باشد. اپل در رویداد هفتم سپتامبر آیفون ۱۴ را نیز رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 601378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.