گوشی موتورولا Edge 30 Neo معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی موتورولا Edge 30 Neo با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا علاوه بر مدل پرچم‌دار جدید Edge، نسخه مقرون‌به‌صرفه از این سری با نام Edge 30 Neo را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. موتورولا اخیراً گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۲ خود یعنی X30 Pro و S30 Pro را معرفی کرده است، اما این مدل‌ها فعلاً فقط برای بازار چین در دسترس خواهد بود.

شرکت موتورولا هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ میزبان رویدادی خواهد بود که انتظار داریم در آن محصولات جدیدش مانند Edge 30 اولترا، Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را رونمایی کند. گوشی Edge 30 Neo موتورولا در چهار رنگ موسوم به Very Peri، Black Onyx، Aqua Foam و Ice Palace در دسترس قرار خواهد گرفت. این محصول موتورولا گوشی پرچم‌دار نخواهد بود، اما مشخصات میان‌رده این دستگاه با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌اش مطابقت دارد.

گوشی موتورولا Edge 30 Neo دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی POLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است؛ دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. پردازنده مورد استفاده در این محصول اسنپدراگون ۶۹۵ است که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و هشت گیگابایت حافظه رم همراه خواهد شد. انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا Edge 30 Neo با استفاده از یک باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MYUI 4.0 اجرا می‌شود.

کد خبر 601374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.