کاهش  آمار تولد در گلپایگان

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۳۳۶ واقعه تولد در این شهرستان ثبت شده، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با منفی ۶.۴۱ درصد کاهش همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصرعلی شاهرضایی امروز- چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ در ثبت احوال گلپایگان ۸۵۷ واقعه تولد ثبت شده است، این آمار در مقایسه با سال ما قبل آن با منفی ۱۱.۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در پنج ماهه امسال در شهرستان گلپایگان ۳۳۶ واقعه تولد ثبت شده، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با منفی ۶.۴۱ کاهش داشته است.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با اشاره به ثبت ۸۵۶ واقعه فوت در ثبت احوال گلپایگان در سال ۱۴۰۰، افزود: این آمار نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته است.

شاهرضایی افزود: در ۵ ماهه امسال تعداد ۳۷۰ واقعه فوت به ثبت رسیده است، این آمار خوشبختانه نسبت به سال گذشته کاهش یافت. است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ در ثبت احوال شهرستان تعداد ۴۴۶ واقعه ازدواج ثبت شده، که در مقایسه با سال ماقبل آن با منفی ۱۰.۴۴ کاهش داشته است، گفت: آمار پنج ماهه امسال ازدواج در ثبت احوال گلپایگان ۱۵۸ مورد است، که نسبت به سال گذشته با منفی ۲۱ کاهش نشان می‌دهد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار و ۴۵ جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است، گفت: در ۵ ماهه امسال ۱۵۵۳ جلد شناسنامه تعویض شده است.

شاهرضایی افزود: سال ۱۴۰۱ در شهرستان گلپایگان بدون در نظر گرفتن آمار مهاجرت، جمعیت شهرستان گلپایگان بیش از ۹۲ هزار نفر اعلام شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون بالای ۹۷ درصد جمعیت این شهرستان برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت نام شدند، و تنها حدود ۱۱ هزار نفر هنوز کارت ملی هوشمند تحویل نگرفتند.

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: امسال تاکنون پاسخ به استعلامات دستگاه‌های مختلف بیش از ۱۲۰۰ فقره بوده است، که بیشتر به صورت روزانه پاسخ داده می‌شود.

شاهرضایی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ فراوانی نام‌ها به ترتیب در دختران رستا، فاطمه، زهرا، مرسانا، آوا، رها، ماهلین و دیانا، نازنین زهرا و هلیا، و در پسران آرین، مهراد، حسین، آراد، محمد، امیرعلی، آریا، علی و سامیار بوده است، افزود: در ۵ ماهه امسال فراوانی نام در دختران آوا، نفس، فاطمه، مرسانا، رستا، نیلا، آیناز، هانا و ماهلین و آیسان،، و در پسران امیرحسین، مهراد، آیهان، امیرعباس، رایان و محمدحسن و محمد و محمدحسین و کیان بوده است.

کد خبر 601368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.