ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در سازمان رفاه به درستی بهره برد تا از این طریق کارکنان محل کار خود را خانه خود دانسته و ارتباطی قلبی با محیط کارشان برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ چهارشنبه نهم شهریورماه_ با اشاره به حضور در اداره کل رفاه شهرداری تهران، اظهار کرد: از نزدیک در جریان فعالیت‌های این اداره کل قرار گرفتم و در دیداری چهره به چهره با کارکنان این مجموعه از تلاش‌های آنان برای خدمات‌دهی مناسب به کارکنان شهرداری قدردانی شد.

وی پس از این بازدید با حضور در جمع مدیران این اداره کل با بیان اینکه اداره کل رفاه محل مناسبی برای افزایش همگرایی بین کارکنان و مجموعه شهرداری است، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در سازمان رفاه به درستی بهره برد تا از این طریق کارکنان محل کار خود را خانه خود بدانند و ارتباطی قلبی با محیط کارشان برقرار کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: چالش‌ها در حوزه مدیریت شهری زیاد است و همین موضوع زمینه ساز مشکلاتی برای کارکنان می‌شود.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم آورد که تا حدودی این مشکلات بر کیفیت کار تأثیر نداشته باشد. بر همین اساس باید به این نکته توجه داشت که هر میزان به مسائل رفاهی کارکنان توجه شود در مقابل، آنها با توان بیشتری به اجرای مأموریت پرداخته و در نهایت خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که هر میزان خدمات کیفیت بهتر و کمیت بیشتر داشته باشند در جلب رضایت کارکنان و خانواده‌هایشان مؤثرتر خواهد بود.

آخوندی با اشاره به آمادگی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به منظور حمایت از اداره کل رفاه برای اجرای برنامه‌های رفاهی در سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به پیش نیازهایی که برای ارائه خدمات مناسب‌تر از سوی اداره کل رفاه مطرح شده در صورتی که این اداره کل بتواند برنامه مدون و دقیقی را ارائه و تشریح صحیحی از برنامه‌های خود برای سال آینده داشته باشد، این آمادگی را در کمیسیون داریم تا همراهی لازم را برای تسهیل اجرای برنامه‌های این اداره کل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ضرورت ایجاد هم‌افزایی در مجموعه شهرداری تهران به منظور بهره‌مندی حداکثری کارکنان از امکانات موجود مورد تاکید است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امکاناتی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد همگی متعلق به شهرداری است و این امکانات باید در اختیار کارکنان قرار گیرند. درست است که برخی از امکانات در مناطق قرار دارند و برخی دیگر در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها است، اما باید از ظرفیت‌های خالی موجود به درستی استفاده کرد و با یک هم افزایی این فضاها در اختیار سازمان رفاه قرار گیرد تا امکانات به صورت مناسب‌تری در اختیار کارکنان باشد.

وی با بیان اینکه ضرورت استفاده بهینه از امکانات رفاهی شهرداری تهران در شهرهای زیارتی و سیاحتی مورد تاکید است، ادامه داد: از مدیران اداره کل رفاه در خواست می‌کنم تا به گونه‌ای در این خصوص برنامه‌ریزی انجام شود تا کارکنان بتوانند هر دو سال یک بار از امکانات شهرداری در دیگر شهرها بهرمند شوند.

آخوندی اظهار کرد: شاید تعداد مجموعه‌هایی که در اختیار مدیریت شهری است زیاد نباشند، اما همین تعداد، سرمایه‌های شهرداری هستند و این انتظار می‌رود که در نگه داشت آنها کمال دقت انجام شود.

وی گفت: با توجه به ضرورت امر در این بخش ما این آمادگی را داریم که در سال بعد همراهی لازم را در این حوزه داشته باشیم و از اداره کل رفاه شهرداری تهران در خواست می‌کنم تا در زمینه ورزش کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه‌ ریزی داشته باشد و با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی زمینه را برای در کنار هم قرار گرفتن خانواده در فضاهای ورزشی فراهم آورد.

کد خبر 601341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.