اجرای طرح هویتی دروازه ورودی اسدآباد در دستور کار مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: طرح هویتی دروازه ورودی اسدآباد به عنوان یکی از طرح‌های ماندگار این دوره از شورای اسلامی شهر در دستور کار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر اسدآباد، علی توکلی اظهار کرد: طرح هویتی دروازه ورودی شهر به عنوان دروازه تاریخ و ملل اسدآباد جنب پارک شهید مدنی (پارک‌جنگلی) در امتداد مسیر پیاده راه سلامت برای اتصال دو طرف جاده با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و قبل از سفر ریاست جمهوری تدوین و برنامه‌ریزی و تدوین شده بود، ادامه داد: در این رابطه مصوبه شورای اسلامی شهر به شهردار ابلاغ شده و برای پیگیری شهردار شهر دستور آن را به واحد عمران برای عقد قرارداد و انجام سایر کارها اعلام خواهد کرد که به طور قطع اجرای این طرح اقدامی ماندگار از سوی شورای اسلامی شهر در این دوره خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: توجه به بحث اجرای طرح هویتی شهر اسدآباد اهمیت دارد، این شهر بین دو استان بزرگ همدان و کرمانشاه و در همجواری با شهرهای کنگاور و تویسرکان قرار دارد.

وی افزود: باید به بحث مبلمان شهری و عمران شهری آن توجه ویژه شود چرا که در صورت اوج گرفتن خدمات فرهنگی و عمران این شهرها، اسدآباد در حد وسط این استان‌ها خود را پایین‌تر نشان داده و این امر موجب مهاجرت جمعیت شهری شهرستان خواهد بود.

توکلی تصریح کرد: اهدای قطعه‌ای از مزار صالحین شهر اسدآباد برای اهداکنندگان عضو این شهرستان در نظر گرفته شده و این مصوبه با هم‌فکری و تعامل با بنیاد شهید انجام شده است.

وی گفت: توسعه کارخانه آسفالت شهرداری انجام خواهد شد و قصد بر آن است تا با برنامه‌ریزی لازم این کارخانه علاوه‌بر تولید آسفالت در بحث تولید مصالح همگون مانند موزائیک جالیز و جدول نیز فعالیت داشته باشد.

کد خبر 601310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.