سرقت اموال عمومی چالش‌ مدیریت شهری/هم‌افزایی بین‌دستگاهی کلید تسریع در خدمات‌رسانی

مدیر ناحیه۲ شهرداری فولادشهر گفت: شهروندان در راستای حفظ اموال شهر، موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهر، از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

سیدمهران موسوی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پدیده سرقت اموال عمومی همواره یکی از چالش‌های مدیریت شهری و دستگاه‌های خدمت‌رسان به شمار می‌آید که به دلیل بروز برخی مشکلات اجتماعی و اقتصادی، عده‌ای اقدام به سرقت این تجهیزات و امکانات عمومی می‌کنند.

وی افزود: سرقت و تخریب اموال عمومی در منطقه ۲ فولادشهر، موجب خسارت و آسیب به زیرساخت‌های شهر جدید فولادشهر شده و این مسئله گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است.

مدیر ناحیه دو شهرداری فولادشهر از ترمیم کابل‌های سرقت شده در محله ایثار یک خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اداره برق فولادشهر بخش‌هایی از کابل‌های برق پایه‌های روشنایی معابر که سرقت شده بود، توسط گروه اتفاقات و عملیات اداره برق فولادشهر تعمیر و محل اتصال پایه‌ها با زمین، در موارد ناایمن، با همکاری مشترک شهرداری ناحیه دو و شرکت عمران فولادشهر باهدف ایمنی بیشتر و پیشگیری از سرقت مجدد خاک‌ریزی شد.

موسوی اضافه کرد: عملیات ترمیم و تعمیر، علی‌رغم کمبود اعتبارات و تجهیزات و سرقت‌های مکرر کابل و تأسیسات شبکه برق، به صورت روزانه توسط گروه اتفاقات و عملیات اداره برق فولادشهر در سطح معابر و محلات دوازده‌گانه ناحیه ۲ با هدف استمرار و روشنایی دوباره پایه‌های خاموش در حال انجام است.

وی هم‌افزایی میان دستگاه‌ها را کلید تسریع در خدمت‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دانست و تصریح کرد: امیدواریم شهروندان در راستای حفظ اموال عمومی موارد مشکوک را اطلاع دهند تا علاوه بر جلوگیری از خسارت به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهر از بروز حادثه برای شهروندان جلوگیری شود.

کد خبر 601307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.