تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» رونمایی شد

از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»، روایت خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی)، یگانه مادر شهید ژاپنی رونمایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»، صبح امروز _چهارشنبه نهم شهریورماه_ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم از تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب که روایت خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی)، یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران، اثر حمید حسام و انتشارات سوره مهر است، با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا مختارپور، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ایمان عطارزاده، رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما رونمایی شد.

مقام معظم رهبری در خصوص این کتاب نوشتند:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سرگذشت پرماجرا و پرجاذبه این بانوی دلاور که با قلم رسا و شیوای حمید حسام نگارش یافته است، جداً خواندنی و آموختنی است. من این بانوی گرامی و همسر بزرگوار او را سال‌ها پیش در خانه‌شان زیارت کردم. خاطره آن دیدار در ذهن من ماندگار است. آن روز، جلالت قدر این زن و شوهر با ایمان، با صداقت و با گذشت را مثل امروز که این کتاب را خواندم، نمی‌شناختم؛ تنها گوهر درخشان شهید عزیزشان بود که مرا مجذوب می‌کرد. رحمت و برکت الهی شامل حال رفتگان و ماندگان این خانواده باد.

ساخت فیلم بر اساس زندگی خانم بابایی، حرکت مهم و مؤثری در جهت معرفی و آبرو بخشیدن به خانواده اسلامی و مردم مسلمان است و نباید از آن غفلت شود.

سیدعلی خامنه‌ای / اردیبهشت ۱۴۰۱»

کد خبر 601305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.