۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
پیرایش مبلمان شهری در سطح منطقه ٩

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت پیرایش مبلمان شهری، گفت: مبلمان شهری از سرمایه‌های موجود در هر شهر است که توسط شهرداری ایجاد و در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود و در این منطقه نیز پیرایش مبلمان شهری مورد توجه قرار گرفته است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرایند پیرایش مبلمان شهری و ارائه خدمات عمومی در سطح شهر مستلزم به‌کارگیری نیروهای توانمند و تلاشگر است.

وی با اشاره به اینکه هر شهروندی باید در حفظ و نگهداری مبلمان شهری وظیفه‌شناس باشد، افزود: به‌منظور گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان مبلمان شهری از سرمایه‌های موجود در هر شهر است که توسط شهرداری ایجاد و در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آبنماهای سطح منطقه ۹ به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان به عنوان بخشی از المان‌های زیبا در پارک‌ها و فضاهای سبز که جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد، تعمیر و راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در عملیات شست‌وشو و نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکتروپمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی آبنما و در نهایت آبگیری و استارت آبنما است، گفت: پروژه نصب بیش از شش هزار برچسب QRcode روی تمام تجهیزات و مبلمان پارکی باهدف آمارگیری تمام تجهیزات پارکی، صدور صورت وضعیت بر اساس QRcode، تغییر و تحول مستند و شفاف سالیانه با پیمانکار جدید با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: با هدف حفظ امنیت و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از خطر برق گرفتگی، پایه چراغ‌های برق بررسی و تمام پایه‌های فرسوده که احتمال بروز خطر در آنها وجود داشت، حذف شد؛ همچنین نظافت و شست‌وشوی روزانه ۳۰ عدد سری و پایه چراغ برق در سطح منطقه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اهمیت به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی امری حیاتی است که باعث جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود که بی‌توجهی به آن ضرر جبران ناپذیری به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند، ادامه داد: چند اکیپ با هدف تأمین بهداشت عمومی در محیط‌های تفریحی اقدام به نظافت، شست‌وشو و میکروب‌زدایی سرویس بهداشتی‌های بوستان‌های سطح منطقه کرده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات نظافت و شست‌وشوی سرویس بهداشت عمومی از جمله فعالیت‌هایی است که به طور مستمر و به صورت هفتگی به آن پرداخته می‌شود.

کد خبر 601278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.