جشن فارغ‌التحصیلی فراگیران آموزشگاه علمی‌تخصصی شهید بهشتی فراجا برگزار شد

جانشین فرماندهی انتظامی فراجا در جشن فارغ‌التحصیلی فراگیران گفت: امروز ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و ما پاسدار این حریم انقلاب هستیم، نفس ولایت فقیه است که امروز به این نظام برکت داده است و خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی انتظامی فراجا صبح امروز چهارشنبه _نهم شهریورماه_ در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی فراگیران فراجا، به عنوان سخنران این مراسم در آموزشگاه علمی تخصصی ولی‌عصر تبریز به صورت آنلاین و در ارتباط زنده با مراکز آموزشی سراسر کشور ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا، اظهار کرد: افتخار ما این است که در لشکری خدمت می‌کنیم که تبعیت محض از سکاندار نظام، الگوی مسئولان آن بوده که ثمره این الگو شکست‌ناپذیری، اتحاد بین دولتمردان و ملت است. امروز ایران اسلامی به برکت همین ولایتمداری آرامش و امنیت دارد و می‌تواند شکوفا شود، ایران اسلامی شکست‌ناپذیر است، چراکه الگویی چون امام حسین (ع) دارد.

سردار رضایی با اشاره به اسطوره‌های نظامی تربیت شده در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این نظام کسانی چون شهید باکری، شهید قاسم سلیمانی و شهید خلیلی تربیت کرده است؛ امروز جوانانی را دیدیم که کربلایی و عاشورایی رجز خواندند که بخش کوچکی از نیروهای مسلح ایران هستند، درواقع تمام نیروهای مسلح ما این چنین هستند، زیرا حلقه وصل تمام ما انقلابی بودن است. اهداف تمام دولتمردان و نیروهای مسلح، ولایت است و این موضوع، موجب شکست‌ناپذیری ایران اسلامی شده است؛ لذا افتخار می‌کنیم که در چنین نظامی زندگی می‌کنیم و توفیق بالاتری شامل حال ما شده و آن، اینکه لباس مقدس انتظامی بر تن داریم و حافظ این ملت هستیم.

وی با اشاره به حضور والدین فراگیران در مراسم گفت: خوش به حال شما پدران و مادران عزیز که این گونه ثمره تربیت خود را می‌بینید. فرزندان شما سرباز ولایت هستند که لبیک در راه خدمت گفته‌اند و پای مکتب امام حسین (ع) مشغول تحصیل هستند؛ چه زیبا حاج قاسم گفت که ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، امروز این جوانان گواه خوبی برای این سخن هستند و هیهات منا الذله پرچم امام حسینی ما است.

وی ضمن بی‌نتیجه دانستن دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در آن سوی مرزها و مزدوران داخلی بدانند که این پیام نیروهای مقدس انتظامی است که اجازه هیچ گونه اقدامی علیه منافع ملت ایران به آن‌ها داده نخواهد شد و با آن‌ها به صورت انقلابی و بدون مماشات برخورد خواهیم کرد. امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است و ما پاسدار این حریم انقلاب هستیم؛ نفس ولایت فقیه است که امروز به این نظام برکت داده است و خواهد داد.

وی ضمن پایبند خواندن نیروهای نظامی ایران به مبانی انقلاب و اسلام تاکید کرد: این سوگندنامه و پیمانی که امروز با شهدا و صلحا و ملت بزرگ ایران قرائت کردید، یک تصویر زنده است، امروز در این جایگاه شاهد تکریم والدین توسط فراگیران و نمایش آمادگی جسمانی نیروهای تربیت شده در فراجا را شاهد بودیم. رجزخوانی‌ها و لبیک فراگیران که می‌گفتند از عمق وجود و برخواسته از اعتقاداتی بود که در اینجا فراگرفته بودند.

در ادامه سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم فدایی، فرمانده آموزشگاه علمی‌تخصصی شهید بهشتی اصفهان در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی فراگیران آموزشگاه علمی‌تخصصی شهید بهشتی فراجا، ضمن ارائه گزارش پیرامون آموزش‌های ارائه شده به فراگیران و فارغ‌التحصیلان، این آموزشگاه نظامی را از بهترین، متخصص‌ترین و متعهدترین نیروهای فراجا نامید و با اشاره به رسته‌های مختلف آموزش‌دیده این نیروها، از زحمات مربیان آموزشگاه تقدیر کرد.

وی افزود: بی‌شک این جوانان برومند و پرتلاش که امروز با دستان شما مفتخر به دریافت درجه می‌شوند، با بصیرت، ولایتمداری و اهتمام به اهداف عالیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در راه دفاع از ارزش‌های والای جمهوری اسلامی ایران و تأمین امنیت مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی حتی به قیمت گذشتن از جان خود دریغ نخواهند کرد.

در ادامه برنامه، ضمن درجه‌گذاری فراگیران فارغ‌التحصیل شده از مربیان و متربیان نمونه این دوره با اهدای لوح تقدیر و جایزه توسط مسئولان فراجای استان اصفهان تقدیر به عمل آمد، پس از آن مراسم میثاق با شهدای فراگیران با یاد شهید مدافع وطن «علی‌محمد کریمی» برگزار و مراسم تشییع نمادینی برای آن شهید والامقام برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی فراگیران آموزشی آموزشگاه علمی‌تخصصی شهید بهشتی فراجا صبح امروز چهارشنبه _نهم شهریورماه_ با حضور نیروهای فراگیر، مربیان آموزشگاه، والدین فراگیران و برخی از فرماندهان نیروی انتظامی استان و همزمان با دیگر آموزشگاه‌های علمی تخصصی فراجای سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم تمام یگان‌ها و گروهان‌های آموزش‌دیده در آموزشگاه شهید بهشتی فراجا در مقابل جایگاه رژه نظامی خود را اجرا کردند و با رجز خوانی آمادگی خود را برای خدمت و فداکاری در راه اسلام اعلام کردند.

کد خبر 601254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.