بلوار پیامبر اعظم(ص) بهترین بستر سرمایه‌گذاری قم

شهردار قم گفت: یکی از بسترهایی که می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار و تولید خدمت در قم موفق باشد، پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با بیان اینکه در هر کاری نیت و هدف بسیار مهم است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و انسجام در عمل از ارکان اصلی یک اقدام است.

وی با بیان اینکه نیت ما در اجرای پروژه‌های متعدد حفظ شأن شهر قم است، تصریح کرد: ۱۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ پروژه افتتاح شده است در شرایطی که بودجه شهرداری در حدود چهار هزار میلیارد تومان است.

شهردار قم با اشاره به اینکه تا پایان سال نیز حدود چند هزار میلیارد تومان پروژه در قم افتتاح می‌شود، افزود: تولید خدمت با مردم است و هدف ما آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب در این زمینه است.

وی با تأکید بر اینکه در کشور، سرمایه‌گذار جایگاه خود را پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای جذب سرمایه‌گذار و تولید خدمت در قم بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه ظرفیت شش هزار پارکینگ خودرو و ۲۱۰۰ پارکینگ موتورسیکلت در شهر قم وجود دارد، گفت: نیاز شهر بسیار بیش‌تر از این ظرفیت است و پیگیری‌های لازم در خصوص تخصیص زمین برای این منظور در حال انجام است، البته معاون رئیس‌جمهور وعده داد که ۲۰۰ هکتار از زمین‌های اطراف جمکران به پارکینگ اختصاص یابد که می‌تواند در مراسم مختلف از جمله نیمه شعبان بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

کد خبر 601242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.