قتل مهندسی‌شده خواهر در قرچک+جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از برملاشدن راز یک فقره قتل پس از ۱۱ سال و دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ یدالله طهماسیان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل مشکوک زن جوانی در سال ۱۳۹۰ و به دلیل ناکافی بودن شواهد و ادله و نبود سرنخ‌های کافی با وجود تلاش‌های مأموران پلیس پرونده به صورت راکد باقی مانده بود.

وی افزود: پس از پیگیری‌های فراوان خانواده مقتول در این ۱۱ سال و در جریان رسیدگی‌های مختلف پرونده در پزشکی قانونی و مراجع ذی‌صلاح مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک به پسر خانواده مشکوک شده و با تحقیقات بیشتر به سرنخ‌هایی پیرامون قتل خواهر توسط برادرش دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی و قوت گرفتن احتمال قتل خواهر توسط برادرش مأموران پلیس آگاهی فرد متهم را دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما پس از مواجهه شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که در سال ۱۳۹۰ درپی یک اختلاف خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای کشف جرایم و جنایات تلاش کرده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده‌ها نشده است. مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

منبع: رکنا

کد خبر 601217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.