شهرداری خمین پیشرو در اشتغال‌زایی هنرمندان

شهردار خمین گفت: نقاشی دیواری در سطح شهر توسط هنرمندان انجام شده است و توانسته‌ایم برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنر، گرافیک و نقاشی اشتغال کوچکی ایجاد کنیم.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری درخصوص زیباسازی شهری انجام شده است، اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم در معاونت خدمات و ایمنی شهری، بحث زیباسازی شهر یا واحد سیما و منظر شهری است.

وی افزود: شهروندان ملاحظه کرده‌اند که طی چند سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در بحث زیباسازی رخ داده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: پوشاندن مناظر نازیبای شهر همانند دیوارهای پر از تراکت، اعلامیه و اطلاعیه، انجام و دیوارها رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری شده است. این اقدام توانسته بر چهره شهر تأثیرگذار باشد و خمین را میان شهرهای استان مرکزی شاخص کند.

احمدی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری‌های دیگر از ظرفیت خمین در بحث زیباسازی الگوبرداری کرده‌اند، تصریح کرد: نقاشی دیواری سطح شهر توسط هنرمندان انجام شده است و توانسته‌ایم برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنر، گرافیک و نقاشی و اشتغال کوچکی ایجاد و آرشیو بسیار خوبی از هنرمندان شهر ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: این افراد را به شهرهای همجوار و حتی شهرهای استان‌های دیگر معرفی کنیم تا از ظرفیت آنان استفاده شود.

شهردار خمین با بیان اینکه نقاشی دیواری در بیشتر شهرها در حال گسترش است، گفت: فعالیت معاونت خدمات و ایمنی شهرداری در حوزه فضای سبز به منظور حفاظت از فضای سبز و زیبایی شهر با علف‌زنی و گلکاری پارک محله‌ای پشت ورزشگاه ۲۲ بهمن، گلکاری بلوار پاسداران، گلکاری و واکاوی باغچه‌های پارک شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.‌

کد خبر 601202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.