کلنگ‌زنی ۵ پروژه آموزشی در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از کلنگ‌زنی پنج پروژه آموزشی با تعداد ۲۷ کلاس و کارگاه در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

مجید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اینکه کلنگ‌زنی پنج پروژه آموزشی در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت با زیربنای بالغ بر ۴۴۰۰ متر مربع اجرایی شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های سمیرم، بوئین و میاندشت، آران و بیدگل و آموزش و پرورش ناحیه شش شهر اصفهان کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: از این پروژه‌ها، سه مورد در مناطق محروم یکی در شهر افوس از شهرستان بوئین‌میاندشت و از اعتبارات محرومیت‌زدایی، دو پروژه با مشارکت خیر مدرسه‌ساز حاج محمدحسین جزی و خیران محلی در شهرستان سمیرم روستای کاسگان و شهر حنا کلنگ‌زنی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با مشارکت خیر مدرسه‌ساز حاج‌اصغر تجدد و در راستای نهضت هنرستان‌سازی اصفهان شاهد کلنگ‌زنی هنرستان ۹ کلاسه در ناحیه شش اصفهان بودیم.

وی ادامه داد: در شهرستان آران‌وبیدگل هم مجتمع کارگاهی با شش کارگاه و دو کلاس با مشارکت خیر مدرسه‌ساز حاج نصرت‌الله اکرمیان احداث خواهد شد.

نسیمی با اشاره به کلنگ‌زنی پنج پروژه آموزشی با تعداد ۲۷ کلاس و کارگاه در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث این فضاهای آموزشی موردنیاز است که با مشارکت خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان تأمین اعتبار خواهد شد.

کد خبر 601179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.