ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح با برآورد اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان

شهردار خرم‌آباد از چگونگی ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح شهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، خبر داد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین جلسه اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح با حضور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و مدیران مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که قرارگاه خاتم‌الانبیاء مطالعات فاز نخست این طرح را حداکثر طی چهار ماه انجام دهد و پس از تأیید توسط شهرداری، مطالعات فاز دوم و ساخت پروژه‌ها را آغاز کند.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح در سه نقطه شهر بنا به ضرورتی که طی سالیان گذشته احساس می‌شد، احداث می‌شود. این سه نقطه عبارت است از بلوار شریعتی، ورودی مسکن مهر کمالوند و بلوار ۹ دی به سمت بلوار شهید چاغروند که توسط مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با برآورد اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

فتوحی ادامه داد: در سه نقطه شهر بنا به ضرورتی که طی سالیان گذشته احساس می‌شد، سه تقاطع غیرهمسطح احداث می‌شود که این سه نقطه عبارت از بلوار شریعتی، ورودی مسکن مهر کمالوند و بلوار ۹ دی به بلوار شهید چاغروند است.

وی اضافه کرد: این تقاطع‌ها توسط مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم با برآورد اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود و در روزهای آینده کلنگ این پروژه بزرگ بر زمین زده خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهر می‌تواند به رفع گره‌های ترافیکی کمک کند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که نبود این مرکز در شهر به دنبال دارد، لازم است نیروی انتظامی با همکاری شهرداری برای به سرانجام رسیدن آن تلاش کند.

فتوحی با انتقاد از سلیقه‌ای اجرا شدن طرح جامع ترافیکی در سطح شهر، تصریح کرد: پارک بانوان میدان مادر از لحاظ امنیتی به خصوص بعدازظهرها با مشکل روبه‌رو است که همکاری نیروی انتظامی را در این زمینه می‌طلبد.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک در سطح شهر اجرا نشده است، گفت: سال ۹۴ برای اجرای طرح ترافیک با یک شرکت قراردادی منعقد شده تا در طول دو سال این طرح اجرا شود، اما با گذشت بیش از شش سال این طرح هنوز انجام نشده است.

کد خبر 601161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.