ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم میزبان فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و فولاد در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان در حالی سومین بازی خود برابر یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی را در همین هفته‌های ابتدایی برگزار می‌کند که به نظر می‌رسد «مورایس» هنوز به ترکیب ایده‌آل مدنظر خود نرسیده است، به همین دلیل در سه بازی گذشته سه ترکیب مختلف در ابتدای بازی روانه میدان کرده است.

در این میان مصدومیت دو هافبک وسط سپاهان یعنی محمد کریمی و جلال‌الدین علیمحمدی باعث شده است دست مورایس در میانه میدان خالی بماند، امری که به خصوص در دقایق پایانی دو بازی گذشته نمود پیدا کرد. به جز خط هافبک که به دلیل کمبود نفر از سه بازیکن ثابت استفاده شده است، در خط دفاع و خط حمله در هر بازی نفرات مختلفی در کنار یکدیگر تست شده‌اند و امروز نیز بعید نیست ترکیب‌های جدیدی در خط دفاع یا حمله به کار گرفته شود.

نیازمند در اولین بازی خانگی

پیام نیازمند که در آخرین روزهای نقل و انتقالات به سپاهان پیوست در بازی با گل‌گهر، نخستین بازی خود را برای سپاهان در بازگشت به این تیم انجام داد و بازی مقابل فولاد اولین بازی خانگی او در ترکیب سپاهان به حساب خواهد آمد. بدون شک هواداران سپاهان نیز استقبال ویژه‌ای از او به عمل خواهند آورد.

علامت سوال‌های زیاد در خط دفاعی

با توجه به عملکرد بازیکنان خط دفاعی سپاهان در سه بازی گذشته به نظر می‌رسد تنها جایگاه رامین رضائیان در دفاع راست ثابت باشد و در سایر پست‌های خط دفاعی نمی‌توان با قاطعیت درمورد حضور بازیکنی اظهار نظر کرد. با این حال ممکن است با توجه به درخشش زکی‌پور در بازی گذشته، دوباره به او در پست دفاع چپ بازی برسد و رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر نیز مانند بازی با گل‌گهر دو دفاع وسط سپاهان باشند.

همان همیشگی‌ها در خط هافبک

با توجه به مصدومیت کریمی و علیمحمدی، ترکیب سه نفره خط هافبک سپاهان مانند دو بازی قبل خواهد بود. مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی، مانوئل فرناندز به عنوان هافبک وسط و رابط و یاسین سلمانی به عنوان هافبک هجومی و نزدیک‌تر به مهاجم نوک به بازی گرفته خواهند شد.

جایگاه ثابت شهریار در خط حمله

شهریار مغانلو هرچند گل نمی‌زند اما کاملاً در بازی هجومی سپاهان تأثیرگذار است و روی گل‌های این تیم تا این هفته از رقابت‌ها هم تأثیرگذار بوده است. مغانلو در بازی مقابل فولاد هم مهاجم نوک سپاهان است اما درمورد وینگرهای چپ و راست تیم ابهاماتی وجود دارد. محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده، به عنوان گزینه‌های سمت راست و محمد علی‌نژاد و الویس کامسوبا به عنوان گزینه‌های سمت چپ خط حمله در دسترس مورایس هستند اما به نظر می‌رسد شانس حسینی و علی نژاد برای بازی در ترکیب اصلی بیشتر باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد به شرح زیر است:

پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 601146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.