مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۸ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور، تلاش برای بیرون کشیدن جسد جوان گمشده از زیر تک سنگ، مرگ هولناک نوعروس ۱۶ ساله با جنینی در شکم، خودسوزی زن جوان جلوی بانک بخاطر وام ازدواج و سوختن سه مرد شیرازی در پی انفجار هولناک پیک‌نیکی در باغ را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور و هلاکت دو تروریست خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرماندار دره شهر گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقودی در نهمین روز از حادثه ریزش دیواره دره مشرف به رودخانه سیمره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

در تصادف مرگبار تریلی و مینی‌بوس ۲۱ نفر کشته و مجروح شدند.

بیشتر بخوانید

مرد ۳۳ ساله‌ای که همسر ۱۶ ساله باردارش را به خاطر تقاضای خرید سیسمونی به قتل رسانده بود، در حضور مقام قضائی از این جنایت تکان‌دهنده پرده برداشت.

بیشتر بخوانید

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی رامیان خبر داد.

بیشتر بخوانید

۱۷ تیرماه امسال سرقت گوشواره دختربچه‌ای در پارکینگ ساختمانی توسط مرد جوانی در محله امین آباد، درحالی که دختر بچه در جلوی ساختمان ایستاده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی موضوع بلافاصله توسط عوامل کلانتری این محل پیگیری شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن یک نفر و فوت سه نفر درپی واژگونی خودروی سواری سمند در محور جندق به معلمان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راه استان اصفهان علت وقوع دو تصادف در دو محور مواصلاتی شرقی و شمالی که منجر به جان باختن پنج نفر شد را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

درپی انتشار خبر خودسوزی یک زن در یکی از شعب بانک‌ها، پیگیری‌ها حاکی از آن است که فردی به شعبه بانک مراجعه و اعلام می‌کند که قصد دارد ضامن وام ازدواجی شود که وام گیرنده را نمی‌شناسد و یکی از دوستانش این وام را به مبلغ ۲۵ میلیون تومان خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از انتقال هوایی یک بیمار با سکته حاد قلبی از هرند به اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

این درگیری خونین به مهرماه سال ۹۸ برمی‌گردد. آن روز دو پسر جوان پس از مدت‌ها رفاقت، با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند. اختلاف آنها بر سر دختری جوان بود که هر دو به او علاقه داشتند. دختر جوان اول با سعید آشنا شده بود اما در ادامه پای دوست سعید هم به میان کشیده شده و همین ماجرا باعث کدورت بین آنها شده بود.

بیشتر بخوانید

مسئول اورژانس شهرستان کوهچنار گفت: بر اثر انفجار گاز پیک نیک در باغستان سمغان شهرستان کوهچنار سه نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 601139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.