جان باختن ۵ نفر در ۲ تصادف جاده‌ای در محورهای نطنز و جندق

رئیس پلیس راه استان اصفهان علت وقوع دو تصادف در دو محور مواصلاتی شرقی و شمالی که منجر به جان باختن پنج نفر شد را تشریح کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شب گذشته مأموران پلیس راه نطنز درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان _ کاشان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس که در این مسیر در حال تردد بوده به طور ناگهانی با گاردریل کنار جاده برخورد و پس از آن براثر ضربه شدید وارده به وسط جاده برگشته و با یک دستگاه خودروی لکسوز تصادف می‌کند و به دلیل ریخته شدن بنزین از باک خودرو دچار آتش‌سوزی می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تا زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی خودروی مذکور کاملاً در آتش سوخته بود، اظهار کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوع حادثه رخ داده هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی آن هستند.

سرهنگ زارع اضافه کرد: در حادثه دوم که ساعت هفت صبح امروز در محور جندق _ دامغان رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و واژگون می‌شود که در این اتفاق هم متأسفانه سه نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و راننده خودروی که فردی ۴۱ ساله بود، مجروح می‌شود.

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را عامل وقوع این سانحه تشخیص دادند.

کد خبر 601058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.